@prefix config: . @prefix meta: . @prefix rdf: . @prefix rdfs: . @prefix xsd: . @prefix owl: . @prefix dc: . @prefix dcterms: . @prefix foaf: . @prefix geo: . @prefix om: . @prefix locn: . @prefix schema: . @prefix skos: . @prefix dbpedia: . @prefix p: . @prefix yago: . @prefix units: . @prefix geonames: . @prefix prv: . @prefix prvTypes: . @prefix doap: . @prefix void: . @prefix ir: . @prefix ou: . @prefix teach: . @prefix time: . @prefix datex: . @prefix aiiso: . @prefix vivo: . @prefix bibo: . @prefix fabio: . @prefix vcard: . @prefix swrcfe: . @prefix frapo: . @prefix org: . @prefix ei2a: . @prefix pto: . ou:vecesCitado "0"; bibo:eissn "2042-1451"; ou:tipoPublicacion "Book Chapter"; a ou:Publicacion; bibo:doi "10.1108/s2042-144320190000010012"; bibo:page_range "189-205"; bibo:volume "10"; bibo:issn "2042-1443"; fabio:hasPublicationYear "2019"; dcterms:contributor "de la Cruz del Rio-Rama M., Maldonado-Erazo C.P., Alvarez-Garcia J., Ramirez-Coronel R.L."; vivo:identifier "2019-595"; ou:urlScopus ; dcterms:title "SOCIAL MEDIA AND HOTELS IN IRAN: Online Reputation of Hotels on Booking.com"; vcard:url ; dcterms:creator "de la Cruz del Río-Rama M."; dcterms:publisher "Bridging Tourism Theory and Practice"; ou:eid "2-s2.0-85134158160". ou:tienePublicacion .