@prefix config: . @prefix meta: . @prefix rdf: . @prefix rdfs: . @prefix xsd: . @prefix owl: . @prefix dc: . @prefix dcterms: . @prefix foaf: . @prefix geo: . @prefix om: . @prefix locn: . @prefix schema: . @prefix skos: . @prefix dbpedia: . @prefix p: . @prefix yago: . @prefix units: . @prefix geonames: . @prefix prv: . @prefix prvTypes: . @prefix doap: . @prefix void: . @prefix ir: . @prefix ou: . @prefix teach: . @prefix time: . @prefix datex: . @prefix aiiso: . @prefix vivo: . @prefix bibo: . @prefix fabio: . @prefix vcard: . @prefix swrcfe: . @prefix frapo: . @prefix org: . @prefix ei2a: . @prefix pto: . bibo:eissn "2611-1128"; vcard:url ; ou:urlOrcid ; vivo:identifier "2019-940"; dcterms:title "Short food supply chains from a social media marketing perspective: A consumer-oriented study in spain"; dcterms:contributor "Elghannam A., Mesias F."; bibo:doi "10.30682/nm1901g"; a ou:Publicacion; bibo:issn "1594-5685"; ou:eid "2-s2.0-85064133759"; ou:urlScopus ; ou:tipoPublicacion "Review"; fabio:hasPublicationYear "2019"; dcterms:publisher "New Medit"; dcterms:creator "Elghannam A."; ou:openaccess "1"^^xsd:boolean; ou:urlDialnet ; bibo:page_range "79-90"; ou:vecesCitado "8"; bibo:volume "18"; ou:publicadaEnRevista . ou:tienePublicacion .