Literals
- ou:orcidURL
- ou:dedicacionPDI
- T.P. 6 HORAS LECTIVAS/5 HORAS TUTORÍAS
- aiiso:code
- 232651537be38795f682ddbffa6eced7
- ou:categoriaPDI
- 00068-PROFESOR SUSTITUTO
- ou:dialnetId
- 5289533
- foaf:firstName
- FÉLIX
- ou:indiceHscopus
- 5
- foaf:lastName
- YLLANA PRIETO
- foaf:name
- FÉLIX YLLANA PRIETO
- vivo:orcidId
- 0000000168939127
- vivo:scopusId
- 57219438843
Typed Literals
- ou:esDoctor
- False (xsd:boolean)
- ou:personalActual
- True (xsd:boolean)
Relations
- teach:teacherOf
- ou:tienePublicacion
- An online-based edu-escape room: A comparison study of a multidimensional domain of psts with flipped sustainability-stem contents
- Análisis de las estrategias de aprendizaje seguidas por estudiantes del grado en Educación Ambiental en un entorno no presencial mediante R-SPQ-2F
- Aula invertida universitaria: evaluación y análisis de los resultados tras su aplicación
- Efectos del aula invertida en el dominio afectivo de maestros en formación hacia el aprendizaje de contenidos científicos
- Escape Room como metodología gamificadora para impartir contenidos STEM en curso flipped-classroom
- Improving climate change awareness of preservice teachers (Psts) through a university science learning environment
- Influence of two educational Escape Room– Breakout tools in PSTs’ affective and cognitive domain in STEM (science and mathematics) courses
- Mejora de las creencias de autoeficacia y actitudes hacia la enseñanza-aprendizaje de las ciencias en maestros en formación a través de una metodología de “aula invertida”
- Multi-criteria Decision Analysis and Fuzzy-Decision-Making Trial and Evaluation Laboratory (MCDA and F-DEMATEL) Method for Flipped and Sustainable Mathematics Teaching as a Real-Life Application
- Sustainable and flipped stem education: Formative assessment online interface for observing pre-service teachers’ performance and motivation
- Teaching Scientific Content through a Methodology Based on Escape Room
- The escape room and breakout as an aid to learning STEM contents in primary schools: an examination of the development of pre-service teachers in Spain
- Virtual Escape Room and Stem Content: Effects on the Affective Domain on Teacher Trainees
- ou:perteneceAGrupoInvestigacion
- ou:imparteDocenciaEnArea
- ou:adscritoADepartamento
- ou:adscritoACentro
Blank Nodes
- foaf:account
- [Anonymous resource
(nodeID://b250833)
- foaf:accountName Felix_Yllana
- foaf:accountServiceHomePage https://www.researchgate.net/
- [Anonymous resource
(nodeID://b5533897)
- foaf:accountName fyllanap
- foaf:accountServiceHomePage https://twitter.com/
- [Anonymous resource
(nodeID://b250834)
- foaf:accountServiceHomePage https://scholar.google.com/
- foaf:accountName 46xiv0QAAAAJ&hl=es
- [Anonymous resource
(nodeID://b250833)
- org:hasMembership
- swrcfe:assignedTo