Literals
- ou:orcidURL
- ou:dialnetId
- 3024921
- ou:dedicacionPDI
- TIEMPO COMPLETO
- aiiso:code
- 42fe6ea8fb79f916b4343a09e8d2e2f4
- ou:categoriaPDI
- A0504-PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
- foaf:firstName
- MARÍA JESÚS
- ou:indiceHscopus
- 6
- foaf:lastName
- BARROSO MÉNDEZ
- foaf:name
- MARÍA JESÚS BARROSO MÉNDEZ
- vivo:orcidId
- 0000000314358284
- vivo:scopusId
- 55743688200
Typed Literals
- ou:esDoctor
- True (xsd:boolean)
- ou:personalActual
- True (xsd:boolean)
Relations
- teach:teacherOf
- COMPLEMENTO DE FORMACION: DIRECCIÓN DE EMPRESAS I (0801)
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS I
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS II
- GESTIÓN DE EMPRESAS
- PRÁCTICAS EN EMPRESA
- ADMINISTRACIÓN Y GESTIÓN DE LA EMPRESA VITIVINÍCOLA
- ADMINISTRACIÓN Y GESTIÓN DE LA EMPRESA VITIVINÍCOLA
- COMPETENCIAS DE PROJECT MANAGER
- COMPLEMENTO DE FORMACION: DIRECCIÓN DE EMPRESAS I (0801)
- COMPLEMENTO DE FORMACION: DIRECCIÓN DE EMPRESAS I (0801)
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS I
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS I
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS I
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS I
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS I
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS I
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS I
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS I
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS I
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS I
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS II
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS II
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS II
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS II
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS II
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS II
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS II
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS II
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS II
- DIRECCIÓN DE EMPRESAS II
- DIRECCIÓN DE RECURSOS HUMANOS
- GESTIÓN DE EMPRESAS
- GESTIÓN DE EMPRESAS
- GESTIÓN DE EMPRESAS
- PRINCIPIOS Y TÉCNICAS DE ERGONOMÍA Y PSICOSOCIOLOGÍA
- PRINCIPIOS Y TÉCNICAS DE ERGONOMÍA Y PSICOSOCIOLOGÍA
- PRINCIPIOS Y TÉCNICAS DE ERGONOMÍA Y PSICOSOCIOLOGÍA
- PRINCIPIOS Y TÉCNICAS DE ERGONOMÍA Y PSICOSOCIOLOGÍA
- PRINCIPIOS Y TÉCNICAS DE ERGONOMÍA Y PSICOSOCIOLOGÍA
- PRÁCTICAS EN EMPRESA
- PRÁCTICAS EN EMPRESA
- PRÁCTICAS EN EMPRESA
- PRÁCTICAS EN EMPRESA
- PRÁCTICAS EN EMPRESA
- ou:tienePublicacion
- A meta-analytic review of the sustainability disclosure and reputation relationship: aggregating findings in the field of social and environmental accounting
- Antecedents of relationship learning in business-non-profit organization collaboration agreements
- Corporate social responsibility: A study of savings banks
- Corporate social responsibility disclosure and performance: A meta-analytic approach
- Cross-sector social partnership success: A process perspective on the role of relational factors
- Does the product type influence on attitudes toward cause-related marketing?
- El papel del sector privado en la cooperación internacional para el desarrollo
- Financial firms' social activities and how they influence their customers' preference structure
- Influence of Partner Characteristics and Relational Capital on the Success of Business/Nonprofit Organization Partnerships
- Innovation Orientation in the Non-profit Sector: Analysis of Its Impact on the Performance of Spanish Non-governmental Development Organizations
- Las Cajas de Ahorros como actores de cooperación al desarrollo y su vinculación con ONG
- Market orientation in NGDOs: Construction of a scale focused on their stakeholders
- Partnerships Between Businesses and NGOs in the Field of Corporate Social Responsibility: A Model of Success From the Perspective of Relationship Marketing
- Proposal of a social alliance success model from a relationship marketing perspective: A meta-analytical study of the theoretical foundations
- Sustainable, socially responsible business: The cause-related marketing case. A review of the conceptual framework
- The impact of technologies on society through NPO-social enterprise value co-creation
- The importance of relationship learning in private-non-profit partnerships: Precursors and outcomes
- ou:perteneceAGrupoInvestigacion
- ou:adscritoADepartamento
- ou:adscritoACentro
- ou:imparteDocenciaEnArea
Inverse Relations
- Has related: ou:autorTesis