http://opendata.unex.es/recurso/educacion/universidad/personal/58dc66c003818a80e97937b34b328259-ana-maria-campon-cerro
Relations
- teach:teacherOf
- ou:tienePublicacion
- A Usabilidade de um Website de uma Organização de Gestão de um Destino Turístico (DMO): Um Modelo de Avaliação Qualitativa
- A festa da cereja no fundão: estudo do perfil dos assistentes
- Agricultural diversification and the sustainability of agricultural systems: Possibilities for the development of agrotourism
- Agroturismo en Extremadura: una oportunidad para la diversificación económica de las áreas rurales
- Albergo Diffuso
- Análisis de las posibilidades gastronómicas del AOVE como base para el diseño de experiencias de oleoturismo en Extremadura
- Aplicaciones del contenido generado por el usuario en el sector turístico
- Application of smellscapes and affective-cognitive analysis in memorable cheese-based tourism experiences
- Application of the experiential approach to innovation in destination marketing: Recommendations for its implementation in Ecuador
- Aproximación Teórica a un Modelo para el Estudio de la Lealtad en el Turismo Rural
- Aproximación al estudio del comportamiento de la RSC en las empresas hoteleras
- Attachment as a factor in generating satisfaction with, and loyalty to, rural tourism destinations
- Authenticity in environmental high-quality destinations: A relevant factor for green tourism demand
- Community-based tourism from the experiential approach: a way of tourist's participation with local communities
- Corporate social responsibility in hotels: A proposal of a measurement of its performance through marketing variables
- Culinary travel experiences, quality of life and loyalty
- El estudio de la lealtad en el turismo: Una revisión de la literatura
- El impacto de la RSC en la industria hotelera: estado del arte
- El marketing relacional en el sector turístico: El caso del turismo rural: un enfoque teórico
- El turismo comunitario: una revisión de sus principales características
- El turismo del queso a través de las rutas turísticas: un análisis comparativo entre Francia, España y Extremadura
- El turismo ornitológico en España: rentabilidad, sostenibilidad y futuro
- El turista rural en entornos de alta calidad medioambiental
- El turista rural español y sus niveles de satisfacción y lealtad hacia los destinos de turismo rural
- El video didáctico en la docencia: análisis desde el punto de vista del profesorado universitario
- Enhancing rural destinations’ loyalty through relationship quality
- Evaluation of the image of a rural tourism destination through UGC
- Eventos basados en recreaciones históricas militares como estrategia dinamizadora del turismo local: el caso de la batalla de La Albuera (España)
- Eventos turísticos basados en ambientaciones y recreaciones históricas. Un análisis en Extremadura
- Evolución del turismo idiomático en España: un sector estratégico en auge
- Exploring the Hotel Experience in a Cultural City through a UGC Analysis
- Exploring the Role of Quality Tourism Experiences as a Driver of Quality of Life through Personal Lifestyle
- Extremadura
- Extremadura
- Extremadura
- Extremadura
- Extremadura, destino de turismo ornitológico: propuestas para su comercialización
- Factors Affecting Portuguese and Spanish Hotel Guests’ Safety Perception Under COVID-19: Insights for the Development of Personalized Hotel Offers
- Food-based experiences as antecedents of destination loyalty
- Healthy water-based tourism experiences: Their contribution to quality of life, satisfaction and loyalty
- How emotions sound. A literature review of music as an emotional tool in tourism marketing
- Impacts of small tourism events on rural places
- Influencia de la imagen del destino en el comportamiento del turista cultural: Un estudio empírico en la ciudad de Plasencia como destino de turismo cultural
- Integrating transactional and relationship marketing: a new approach to understanding destination loyalty
- Is it possible to feel safe in hotels during the COVID-19? Key factors in hotel guests’ risk and safety perception
- La docencia de las competencias TIC en el grado en turismo: la perspectiva del empresario turístico
- La investigación en turismo en España: Una revisión de la literatura a través de las revistas de dirección de empresas
- La investigación en turismo en España a través de las revistas de dirección de empresas
- La investigación en turismo en España: una revisión de la literatura a través de las revistas de dirección de empresas
- La percepción de la autenticidad del destino cultural y su relación con la satisfacción y lealtad
- Los estudios de postgrado en turismo en el marco del espacio europeo de educación superior, perfiles profesionales en el título de máster en España
- Loyalty measurement in tourism: A theoretical reflection
- Loyalty to rural tourism destinations: A causal study of determinants using a transactional and relational marketing approach
- Marca e imagen del destino turístico en un entorno competitivo.
- Marketing Relacional e Turismo: a fidelizaçao de clientes no Turismo Rural, proposta de um modelo para o seu estudo
- Monitoring and virtual evaluation of university education: the students’ perception in the studies of business at the University of Extremadura
- OLIVE OIL TOURISM IN THE EURO-MEDITERRANEAN AREA
- Oleoturismo en la Sierra de Gata y Las Hurdes (Cáceres): análisis de su potencial a través de un test de producto
- Olive oil tourism experiences: Effects on quality of life and behavioural intentions
- Olive oil tourism in southern Europe: proposals for tourism development of olive grove rural areas
- Olive oil tourism: State of the art
- Potential of olive oil tourism in promoting local quality food products: A case study of the region of Extremadura, Spain
- Productos gastronómicos con identidad y desarrollo del destino turístico. Un estudio sobre rutas del queso en España
- Propuesta de estudio del perfil del oleoturista desde una perspectiva integradora a partir de la literatura sobre el turista gastronómico
- Propuestas para el desarrollo y comercialización del turismo ornitológico en Extremadura
- Quality of Life (QOL) in Hospitality and Tourism Marketing and Management: An Approach to the Research Published in High Impact Journals
- Reassessment of the Influence of Socio-demographic Variables on Hotel Choice during Pandemic
- Residents’ attitude and emotional response to Oleotourism: a case study of Extremadura (Spain)
- Rural Tourists and Their Attitudes and Motivations Towards the Practice of Environmental Activities such as Agrotourism
- Rural destination development based on olive oil tourism: The impact of residents' community attachment and quality of life on their support for tourism development
- Rural tourists and their attitudes and motivations towards the practice of environmental activities such as agrotourism
- Sustainability and the small destination: the EDEN project in Italy
- Sustainable improvement of competitiveness in rural tourism destinations: The quest for tourist loyalty in Spain
- The Relationship Between Revenue and Environmental Responsibility: A Causal Study Using Reputation in the Hotel Industry
- The Relationship Between Revenue and Environmental Responsibility: A Causal Study Using Reputation in the Hotel Industry
- The Role of Demographics and Previous Experience in Tourists’ Experiential Perceptions
- The State of the art in research into rural tourism in Spain: an analysis from the perspective of marketing
- The behavioral response to Location Based Services: An examination of the influence of social and environmental benefits, and privacy
- The experiential value of slow tourism: A Spanish perspective
- Tourism destination management organization website usability: A qualitative evaluation model
- Tourists’ involvement and memorable food-based experiences as new determinants of behavioural intentions towards typical products
- Turismo idiomático en el medio rural: Una propuesta para su desarrollo y comercialización
- Una triple perspectiva para el análisis de la docencia de las competencias TIC en el Grado de Turismo
- Water tourism: A new strategy for the sustainable management of water-based ecosystems and landscapes in Extremadura (Spain)
- ou:perteneceAGrupoInvestigacion
- ou:imparteDocenciaEnArea
- ou:adscritoADepartamento
- ou:adscritoACentro
Inverse Relations
Inverse Blank Nodes