Literals
- ou:categoriaPDI
- A0504-PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
- aiiso:code
- 7709c6901fce6b875b898c70a56ff7b6
- ou:dedicacionPDI
- TIEMPO COMPLETO
- foaf:firstName
- MARÍA JESÚS
- ou:indiceHscopus
- 3
- foaf:lastName
- MIRANDA VELASCO
- foaf:name
- MARÍA JESÚS MIRANDA VELASCO
- vivo:scopusId
- 55931641800
Typed Literals
- ou:esDoctor
- True (xsd:boolean)
- ou:personalActual
- True (xsd:boolean)
Relations
- teach:teacherOf
- DIDÁCTICA GENERAL
- DIDÁCTICA GENERAL
- INNOVACIÓN DOCENTE E INVESTIGACIÓN
- INVESTIGACIÓN,EVALUACIÓN E INNOVACIÓN EN EL AULA
- PRACTICUM I
- TRABAJO DE CAMPO
- DIDÁCTICA GENERAL
- DIDÁCTICA GENERAL
- DIFICULTADES DE APRENDIZAJE Y EDUCACIÓN INCLUSIVA
- DIFICULTADES DE APRENDIZAJE Y EDUCACIÓN INCLUSIVA
- DIFICULTADES DE APRENDIZAJE Y EDUCACIÓN INCLUSIVA
- DIFICULTADES DE APRENDIZAJE Y EDUCACIÓN INCLUSIVA
- DIFICULTADES DE APRENDIZAJE Y EDUCACIÓN INCLUSIVA
- INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN EN CIENCIAS SOCIALES
- INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN EN CIENCIAS SOCIALES
- INNOVACIÓN DOCENTE E INVESTIGACIÓN
- INNOVACIÓN DOCENTE E INVESTIGACIÓN
- INNOVACIÓN DOCENTE E INVESTIGACIÓN
- INNOVACIÓN DOCENTE E INVESTIGACIÓN
- INVESTIGACIÓN,EVALUACIÓN E INNOVACIÓN EN EL AULA
- TRABAJO DE CAMPO
- TRABAJO DE CAMPO
- TRABAJO DE CAMPO
- TRABAJO DE CAMPO
- TRABAJO DE CAMPO
- ou:tienePublicacion
- Digital Health Literacy Related to COVID-19: Validation and Implementation of a Questionnaire in Hispanic University Students
- Digital health literacy and subjective wellbeing in the context of COVID-19: A cross-sectional study among university students in Ecuador
- Health promoting schools and COVID-19: preparing for the future
- Health related quality of life in type 1 diabetes mellitus
- ou:adscritoADepartamento
- ou:imparteDocenciaEnArea
- ou:adscritoACentro
Inverse Relations
- Has related: ou:autorTesis
- Has related:
ou:directorTesis
- Análisis De La Formación E Intervención Sanitaria En Relación Al Consumo Del Tabaco En Adolescentes En La Comunidad Extremeña. Propuestas De Intervención Para La Prevención De La Enfermedad
- Evaluación De Necesidades Multidimensionales Y Establecimiento De Indicadores De Gobernanza Para El Diseño Y Evaluación De Un Modelo Sostenible De Promoción De La Salud En El Contexto Universitario De Extremadura.
Inverse Blank Nodes
- Has related: org:member
Blank Nodes
- org:hasMembership
- swrcfe:assignedTo
- [Anonymous resource
(nodeID://b7719597)
- swrcfe:role Investigador principal
- swrcfe:project THE TASK HAS 2 PARTS. 1. A COMPLETE 1:1 TRANSLATION OF THE SHE SCHOOL MANUAL 2.0. THIS INCLUDESWRTING THE MANUAL IN A SPECIFIC TEMPLATE AND RADY TO BE UPLOADED ON THE SHE WEBSITE BEFORE. 2.IF NEEDED, A SMALL ANNEX (IN SPANISH) TO DESCRIBE SPECIAL CIRCUMSTANCES WHICH MUST BE CONSIDERED WHEN USING THE SHE SCHOOL MANUAL 2.0. IN SPAIN. THIS ANNEX WILL BE DELIVERED WHEN THE SPANISH TRASLATION IS PILOTED IN SPANISH SCHOOLS AND NO LATERTHAN 1º DICIEMBRE 2020.
- [Anonymous resource (nodeID://b7719598) ]
- [Anonymous resource
(nodeID://b7719599)
- swrcfe:role Investigador principal
- swrcfe:project INNOVACIÓN EN EDUCACIÓN Y SALUD
- [Anonymous resource
(nodeID://b7719603)
- swrcfe:role Investigador principal
- swrcfe:project INNOVACIÓN EN EDUCACIÓN Y SALUD
- [Anonymous resource (nodeID://b7719600) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b7719602) ]
- [Anonymous resource
(nodeID://b7719601)
- swrcfe:role Investigador principal
- swrcfe:project SCHOOLS FOR HEALTH IN EUROPE SCHOOL MANUAL
- [Anonymous resource
(nodeID://b7719597)