Literals
- ou:categoriaPDI
- 00063-PROFESOR CONTRATADO DOCTOR
- aiiso:code
- 8e45df9e2d2265e14de73714411ba704
- ou:dedicacionPDI
- TIEMPO COMPLETO
- ou:dialnetId
- 1944536
- foaf:firstName
- HÉCTOR
- ou:indiceHscopus
- 8
- foaf:lastName
- SÁNCHEZ SANTAMARÍA
- foaf:name
- HÉCTOR SÁNCHEZ SANTAMARÍA
- vivo:scopusId
- 56007046100
Typed Literals
- ou:esDoctor
- True (xsd:boolean)
- ou:personalActual
- True (xsd:boolean)
Relations
- teach:teacherOf
- ANÁLISIS Y DISEÑO DE ALGORITMOS
- INTERNET DE LAS COSAS
- PROGRAMACIÓN DE SISTEMAS EN TIEMPO REAL
- PRÁCTICAS EXTERNAS
- AMPLIACIÓN DE BASES DE DATOS
- ANÁLISIS Y DISEÑO DE ALGORITMOS
- ANÁLISIS Y DISEÑO DE ALGORITMOS
- DESARROLLO DE APLICACIONES PARA DISPOSITIVOS MÓVILES
- DESARROLLO DE APLICACIONES PARA DISPOSITIVOS MÓVILES
- DESARROLLO DE APLICACIONES PARA DISPOSITIVOS MÓVILES
- DESARROLLO DE APLICACIONES PARA DISPOSITIVOS MÓVILES
- EVIDENCIAS DIGITALES Y ANÁLISIS FORENSE
- GESTIÓN DE PROYECTOS TIC
- GESTIÓN DE PROYECTOS TIC
- GESTIÓN DE PROYECTOS TIC
- INTERNET DE LAS COSAS
- INTERNET DE LAS COSAS
- INTERNET DE LAS COSAS
- INTERNET DE LAS COSAS
- INTERNET DE LAS COSAS
- MUNDO INTELIGENTE
- MUNDO INTELIGENTE
- MUNDO INTELIGENTE
- MUNDO INTELIGENTE
- MUNDO INTELIGENTE
- PROGRAMACIÓN DE SISTEMAS EN TIEMPO REAL
- ou:tienePublicacion
- A low-cost real color picker based on arduino
- Accessing mobile learning records in Moodle through web services
- Adaptive learning for very young learners
- Adaptive learning using moodle and handheld devices
- Adaptive smart TV as asocial language learning platform
- An Authoring Tool for the Creation and Correction of Educational Content for Hybrid Television
- An impossible mission? ISPY, a network platform for language learning through SPY games
- An internet of things example: Classrooms access control over near field communication
- Analysis of the factors generating vehicular traffic in the city of Quito and its relation to the application of sensorial and social data with big data as a basis for decision making
- Análisis comparativo de interfaces de usuario para video interactivo educativo en dispositivos móviles
- Chronos: A tool to develop the time management competence among engineering students
- Design and assessment of adaptive hypermedia games for english acquisition in preschool
- Developing cross-curricular competences in engineering degree curricula through web 2.0 online social objects
- El escáner laser para la documentación del patrimonio cultural
- Enhancing e-learning: Problem based learning supported in moodle
- Evaluación de prácticas de programación mediante rúbricas en Moodle
- Experiences about fusioning 3D digitalization techniques for cultural heritage documentation
- Flipped classroom and problem-based-learning in higher education
- Fun programming learning with gamification
- Gamification to motivate the development of autonomous tasks in the university : Case study: Central University of Ecuador
- Gas sensor measurements during the initial action period of duty-cycling for power saving
- Generic competences: Competence development in students of the bachelor of engineering in industrial design and product development
- Increase motivation in learning Java Programming Fundamentals using Gamified Moodle: Case: Central University of Ecuador
- IoT and iTV for interconnection, monitoring, and automation of common areas of residents
- Juegos personalizables para el aprendizaje de idiomas en Educación Infantil
- Language Learning through handheld gaming: A case study of an English course with Engineering students
- Language learning in the palm of your hand
- Modelo 3D con láser escáner combinando texturas de alta resolución: el teatro de Gävle (Suecia) y la puerta de Alfonso VI de Toledo
- Monitoring and self-assessment at the university classroom with a Tablet PC
- Multimedia games for fun and learning English in preschool
- PROGR-EEES una propuesta de adaptación de las asignaturas de programación de las titulaciones de Informática al EEES
- Perfiles islamistas
- Personalization in hypermedia language assessment
- Playing games on the screen: Adapting mouse interaction at early ages
- Promoting social inclusion for migrant populations through media, technologies and languages
- Proposed methodology for learning english with the use of TICs: Case: Universidad tecnológica equinoccial
- SHAIEX: diseño hipermedia para el aprendizaje de inglés en educación infantil
- Servidor inteligente para la selección adaptativa de tareas educativas
- Supporting mobile learning through interactive video: ViMoLe
- Tailored training in mobility: Interactive video and device-specific usage patterns
- Transversal competences of university students of engineering
- Visualización Cooperativa en Internet
- e-learning solutions for foreign language certification in EU professions
- ou:perteneceAGrupoInvestigacion
- ou:adscritoACentro
- ou:adscritoADepartamento
- ou:imparteDocenciaEnArea
Inverse Relations
- Has related: ou:autorTesis
- Has related:
ou:directorTesis
- E-Learning Y Gamificación Como Apoyo Al Aprendizaje De Programación
- Propuesta Metodológica Para El Aprendizaje De Inglés En La Universidad Tecnológica Equinocial (Ecuador) Con El Uso De Las Tics.
- Sistema Adaptativo Para La Enseñanza/Aprendizaje De Idiomas En Edades Tempranas Basado En Tareas Y Reglas.
- Sistema De Recomendación De Tareas Basado En Competencias Educativas Registradas En Un Portfolio Electrónico.
- Sistemas Para La Toma De Decisiones En La Congestión Vehicular De Quito (Ecuador), Mediante Análisis De Datos Sensoriales Y Sociales
Blank Nodes
- swrcfe:assignedTo
- [Anonymous resource (nodeID://b7721230) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b7721225) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b7721227) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b7721233) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b7721229) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b7721228) ]
- [Anonymous resource
(nodeID://b7721231)
- swrcfe:role Investigador principal
- swrcfe:project STVALL: HACIA EL CONCEPTO DE EDUCACIÓN A TRAVÉS DE LA SMARTTV
- [Anonymous resource (nodeID://b7721232) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b7721234) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b7721226) ]
- org:hasMembership