Literals
- aiiso:code
- a5247ccde3e2fe06efef4c14b5832aac
- foaf:firstName
- ALBA MARÍA
- ou:indiceHscopus
- 2
- foaf:lastName
- MARÍN CARRILLO
- foaf:name
- ALBA MARÍA MARÍN CARRILLO
- vivo:orcidId
- 0000000302857086
- ou:orcidURL
- vivo:scopusId
- 57226785923
Typed Literals
- ou:esDoctor
- True (xsd:boolean)
- ou:personalActual
- False (xsd:boolean)
Relations
- ou:tienePublicacion
- Algorithmic visuality: A social approach to machine vision in the post-internet era
- Aproximación socio-iconografía a las altas directivas más influyentes de España en los medios de comunicación online
- Art and politics in the support of scopic regimes
- As novas técnicas de pesquisa em comunicação visual: uma proposta metodológica da videografia
- Body and researcher’s gaze with 360º immersive video: an exploratory case study on the artivism in São Paulo
- CRITICAL STUDY OF FAST IMMERSIVE JOURNALISM. The Enemy as a paradigmatic case of slow and creative journalism
- Comunicación para la concienciación social. Una mirada actualizada al documental social en el marco de las producciones digitales
- El documental contemporáneo como híbrido entre el cine, el periodismo audiovisual y el videoarte
- El usuario prosumidor en la promoción social de las noticias : estudio etnográfico en Menéame
- Estudio de la presencia de la inmundicia en el arte contemporáneo
- Exploratory Study of the Scopic Regime of Chavismo in Venezuela
- Guerra de imágenes franquistas en España: una aproximación a la iconoclasia institucional
- La aplicación de métodos visuales y digitales en la investigación sobre los formatos emergentes del periodismo audiovisual digital
- Periodismo emergente: atención al usuario, calidad e hibridación. Estudio del caso Revista 5w en España
- The Necessary Digital Transformation for a Post-COVID-19 Scenario of Mérida's Roman City
- The immersive documentary: Understanding the phenomenon in nonfiction stories through a typology proposal
- The visual phenomenon of vandalism in the citizen protest against the Franco's monument and memory
- The “Smart Destinations” Model from the Perspective of Social Marketing. The Case Study of Gijón as an Example
- Videography in communication research: Reflections on implementation and practical aspects
- ou:perteneceAGrupoInvestigacion
Inverse Relations
- Has related: ou:autorTesis
Blank Nodes
- foaf:account
- [Anonymous resource
(nodeID://b3792315)
- foaf:accountName Alba-Marin-2
- foaf:accountServiceHomePage https://www.researchgate.net/
- [Anonymous resource
(nodeID://b3792316)
- foaf:accountName albamarincarrillo/
- foaf:accountServiceHomePage https://www.linkedin.com/
- [Anonymous resource
(nodeID://b3792314)
- foaf:accountServiceHomePage https://scholar.google.com/
- foaf:accountName M-WRiv8AAAAJ&hl=es
- [Anonymous resource
(nodeID://b3792315)
- org:hasMembership