Literals
- ou:categoriaPDI
- 00063-PROFESOR CONTRATADO DOCTOR
- aiiso:code
- cbcea3c4de5b5e9725b62bff4af5a3a0
- ou:dedicacionPDI
- TIEMPO COMPLETO
- ou:dialnetId
- 2931554
- foaf:firstName
- LAURA VICTORIA
- ou:indiceHscopus
- 1
- foaf:lastName
- FIELDEN BURNS
- foaf:name
- LAURA VICTORIA FIELDEN BURNS
- vivo:orcidId
- 0000000262837610
- ou:orcidURL
Typed Literals
- ou:esDoctor
- True (xsd:boolean)
- ou:personalActual
- True (xsd:boolean)
Relations
- teach:teacherOf
- DESTREZAS COMUNICATIVAS EN INGLÉS
- HABILIDADES METALINGÚÍSTICAS PARA EL INGLÉS
- INGLÉS PARA INFANTIL I
- INGLÉS PARA PRIMARIA I
- PRÁCTICAS DOCENTES (ESPECIALIDAD EN LENGUA MODERNA: INGLÉS)
- DIDÁCTICA DE LA LENGUA MODERNA (INGLÉS)
- DIDÁCTICA DE LA LENGUA MODERNA (INGLÉS)
- DIDÁCTICA DE LA LENGUA MODERNA (INGLÉS)
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS EN EDUCACIÓN INFANTIL
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS EN EDUCACIÓN INFANTIL
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS EN EDUCACIÓN INFANTIL
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS EN EDUCACIÓN INFANTIL
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS I
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS I
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS I
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS I
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS I
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS I
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS I
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS II
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS II
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS II
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS II
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS II
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS II
- DIDÁCTICA DEL INGLÉS II
- DIDÁCTICAS DE LAS LENGUAS Y LA LITERATURA INFANTIL
- ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DEL INGLÉS EN EDUCACIÓN PRIMARIA
- ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DEL INGLÉS EN EDUCACIÓN PRIMARIA
- INGLÉS PERIODÍSTICO II
- PRACTICUM II (MENCIÓN LENGUA EXTRANJERA: INGLÉS)
- ou:tienePublicacion
- CLIL realities through the lens of English and content teachers
- Culture and motivation in English for hospitality students: Why integrative motivation may be essential
- Estudiantes de educación superior en entornos de aprendizaje EMI: Más allá de las necesidades lingüísticas
- Formative assessment of l2 selves for esp learners
- Intercultural and linguistic competences for engineering ESP classes: A didactic framework proposal through problem‐based learning
- Intercultural communication in engineering studies: a key competence in global labour markets
- La validación del contenido de la subprueba de producción e interacción orales de la prueba de aprovechamiento EALIS-ESO-2 para la evaluación de la competencia en lengua inglesa del alumnado del segundo curso de la Educación Secundaria Obligatoria
- La validación del contenido de la subprueba de recepción y producción escritas de la prueba de aprovechamiento EALIS-ESO-1 para la evaluación de la competencia en lengua inglesa del alumnado del primer curso de la educación secundaria obligatoria
- La validación del contenido de la subprueba de recepción oral de la prueba de aprovechamiento EALIS-ESO-1 para la evaluación de la competencia en lengua inglesa del alumnado del primer curso de la educación secundaria obligatoria
- Language proficiency in EMI programs: analysis of learners’ perceptions of their own and their teachers’ linguistic abilities
- Making them talk: Examining students’willingness to communicate in an EMI class environment through instrumental motivation
- More than one side: Approaching competence-based teaching through digital storytelling: Approaching competence-based teaching through digital storytelling
- On the fringes of metaphor: Using ambiguously figurative vague language to pragmatically negotiate sensitive topics in the English as a Medium of Instruction classroom
- Personification and relationships in English as a Medium of Instruction business discourse: Crossing paths in metaphorical constructions
- Portfolio use for raising confidence and combatting level differences in English for specific purposes courses
- Promoting social inclusion for migrant populations through media, technologies and languages
- Response consistency in the global-mindedness scale and face-to face interviewes: assessing intercultural competence at more than face value
- Suspending Judgement in Intercultural Competence Assessment for the Language Classroom
- What key stakeholders think about CLIL programmes: Commonalities and differences of perspective
- Writen and oral communication in intercultural competence assesment: a truer response?
- icluex Integración de contenidos y lengua extranjera en la Universidad de Extremadura: guía sobre recursos para el desarrollo de destrezas académicas en la enseñanza-aprendizaje a través del inglés
- ou:perteneceAGrupoInvestigacion
- ou:imparteDocenciaEnArea
- ou:adscritoADepartamento
- ou:adscritoACentro
Inverse Relations
- Has related: ou:autorTesis