Literals
- aiiso:code
- d00a284a8f68f2f26e1177baa32316d6
- ou:dialnetId
- 116222
- foaf:firstName
- ANDRÉS
- ou:indiceHscopus
- 7
- foaf:lastName
- GARCÍA GÓMEZ
- foaf:name
- ANDRÉS GARCÍA GÓMEZ
- vivo:orcidId
- 0000000181164629
- ou:orcidURL
- vivo:scopusId
- 56117622300
Typed Literals
- ou:esDoctor
- False (xsd:boolean)
- ou:personalActual
- False (xsd:boolean)
Relations
- teach:teacherOf
- FUNDAMENTO CIENTÍFICO DEL CURRICULUM DE INTERVENCIÓN SOCIOCOMUNITARIA EN ENSEÑANZA SECUNDARIA I
- INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN EN CIENCIA SOCIALES Y JURÍDICAS
- ORGANIZACIÓN DE CENTROS, AULAS Y RECUROS EN EDUCACION INFANTIL
- PLANIFICACIÓN Y PROGRAMACIÓN DE LA INTERVENCIÓN SOCIOCOMUNITARIA
- PRÁCTICAS DOCENTES (ESPECIALIDAD EN INTERVENCIÓN SOCIOCOMUNITARIA)
- INNOVACIÓN DOCENTE E INVESTIGACIÓN
- LA INTERVENCIÓN SOCIOCOMUNITARIA EN LA ENSEÑANZA SECUNDARIA
- ORGANIZACIÓN DE CENTROS, AULAS Y RECUROS EN EDUCACION INFANTIL
- PLANIFICACIÓN Y PROGRAMACIÓN DE LA INTERVENCIÓN SOCIOCOMUNITARIA
- ou:tienePublicacion
- A complementary sensory tool for children with autism spectrum disorders
- A new assessment for activities of daily living in spanish schoolchildren: A preliminary study of its psychometric properties
- A novel tool to assess basic activities of daily living in spanish preschoolers
- A proposal of three additional dimensions to Rivière's Autism Spectrum Inventory
- A short version of the efeco online questionnaire for the assessment of executive functions in school-age children
- Actividad física y sueño en un grupo de tres adolescentes con autismo Physical activity and sleep in a group of three teenagers with autism
- Attitudes toward pets, empathy and adolescence
- Autoconcepto y dificultades de aprendizaje
- Autoconcepto y necesidades educativas especiales en el sector educativo de Brozas (Cáceres)
- Autoconcepto y necesidades educativas especiales en el sector educativo de Brozas (Caceres)
- Benefits of an experimental program of equestrian therapy for children with ADHD
- Desarrollo y aplicación de un programa para la mejora de la autoestima en un grupo de alumnos con ceguera o deficiencias visuales graves de la provincia de Cáceres
- Desarrollo y validación de un cuestionario de observación para la evaluación de las funciones ejecutivas en la infancia
- Desarrollo y validación de un cuestionario multidimensionalidad de autoconcepto
- Differences in Executive Functions in Minors Suffering Physical Abuse and Neglect
- EFECO Scale for Assessing Executive Functions in Self-Report Format
- Efeco scale for assessing executive functions in self-report format
- Effect of adaptive riding on a girl with a rare disease: single case design
- Effects of Horseback Riding on the Postural Control of Autistic Children: A Multiple Baseline Across-subjects Design
- Effects of Square-Stepping Exercise on Motor and Cognitive Skills in Autism Spectrum Disorder Children and Adolescents: A Study Protocol
- Effects of a program of adapted therapeutic horse-riding in a group of autism spectrum disorder children
- Equine-assisted therapeutic activities and their influence on the heart rate variability: A systematic review
- Espectro autista: definición, evaluación e intervención educativa
- Evaluación Multidimensional de Niños con Trastornos del Espectro del Autismo y con Trastornos por Déficit Atencional con Hiperactividad
- Evaluation of the skills of the prefrontal cortex: The EFECO II-VC and II-VR
- Examen Psicométrico de la Escala de Actitudes hacia la Autoridad Institucional (AAI-A), en Estudiantes Chilenos
- Funciones ejecutivas y discapacidad intelectual: evaluación y relevancia
- Impact of an adaptive riding program on the physical activity and sleep in a group of children diagnosed with rare diseases
- Impact of equine-assisted interventions on heart rate variability in two participants with 22q11.2 deletion syndrome: A pilot study
- Interventions to improve the play of children with autism on the school playground
- La innovación a través de la gamificación y el m-learning: oportunidades para la enseñanza-aprendizaje en la educación superior con el uso del móvil
- Los trastornos de aprendizaje no verbal: evaluación psicopedagógica y organización de la respuesta educativa
- Manual
- Mental health and psychological capital among Spanish health care workers during COVID-19 pandemic
- Physical Activity and Sleep Improvements in a Group of Equestrian Therapy Volunteers: A Pilot Study
- Physical activity and sleep in a group of three teenagers with autism
- Programa de animación a la lectura para alumnos de Educación Infantil 5 años
- Propuesta de la Escala Efeco Para Evaluar las Funciones Ejecutivas en Formato de Auto-Reporte
- Psychometric Properties of a Questionnaire to Assess Spanish Primary School Teachers’ Perceptions about Their Preparation for Inclusive Education
- Quality of working life, psychosocial factors, burnout syndrome and emotional intelligence
- Rúbrica para evaluar el equilibrio sobre el caballo en niños con autismo
- Sensory integration and its importance in learning for children with autism spectrum disorder
- Smartwatch Sleep-Tracking Services Precision Evaluation Using Supervised Domain Adaptation
- Síndrome de Down: propuesta de un programa de intervención cognitiva en memoria a corto plazo a través de la música.
- ¿Qué piensan los maestros extremeños sobre los deberes?