Literals
- ou:categoriaPDI
- 00068-PROFESOR SUSTITUTO
- aiiso:code
- d62631935a5a021f394df216ebdc77b6
- ou:dedicacionPDI
- TIEMPO COMPLETO
- foaf:firstName
- LUISA
- ou:indiceHscopus
- 7
- foaf:lastName
- GÁMEZ CALVO
- foaf:name
- LUISA GÁMEZ CALVO
- vivo:orcidId
- 0000000252058349
- ou:orcidURL
- vivo:scopusId
- 57221281796
Typed Literals
- ou:esDoctor
- False (xsd:boolean)
- ou:personalActual
- True (xsd:boolean)
Relations
- teach:teacherOf
- ACTIVIDAD FÍSICA Y DEPORTE ADAPTADO
- ALTO RENDIMIENTO DEPORTIVO
- EDUCACIÓN PARA LA SALUD
- EL CUERPO Y LA MOTRICIDAD EN LA DETECCIÓN E INTERVENCIÓN DE LAS DIFERENCIAS INDIVIDUALES
- ESPECIALIZACIÓN DEPORTIVA
- GESTIÓN DE OCIO Y TURISMO RURAL
- INICIACIÓN A LAS ACTIVIDADES EN EL MEDIO ACUÁTICO
- INICIACIÓN A LAS ACTIVIDADES EN EL MEDIO ACUÁTICO
- INICIACIÓN AL VOLEIBOL
- ou:tienePublicacion
- ANALYSIS OF THE USE OF QR CODES FOR THE SUBJECTS OF PHYSICAL EDUCATION
- Actual state of the handball for people with cerebral palsy. Systematic review
- Analysis of Injuries and Wellness in Blind Athletes during an International Football Competition
- Analysis of aquatic exercise programmes for people with fibromyalgia
- Analysis of oral health in Special Olympics athletes with intellectual disability
- Analysis of the Pinfuvote as a new alternative sport for the field of Physical Education
- Analysis of the benefits of physical-sports practice of Spiribol during Physical Education classes. Systematic review
- Análisis bibliométrico de los estudios sobre actitudes hacia la discapacidad e inclusión en profesores de educación física (Bibliometric analysis of studies on attitudes towards disability and inclusion in physical education teachers)
- Análisis de la danza como herramienta educativa para el alumnado con Síndrome de Down: revisión narrativa
- Benefits of hippotherapy in elderly people: Scoping review
- Benefits of hypotherapy for people with Attention Deficit and Hyperactivity Disorder in school age. Exploratory systematic review
- Benefits of inclusive physical activity for people with down syndrome: Systematic review
- Brokenball: deporte alternativo de equipo para el ámbito educativo
- Evaluación del rendimiento deportivo en rugby en silla de ruedas. Revisión sistemática exploratoria
- Football for people with amputations: Exploratory systematic review
- Goubak: deporte de equipo para las clases de Educación Física
- Influence of Balance on the Quality of Life of People with Down Syndrome in School and Adult Ages: A Literature Review
- Influence of injuries and functional classification on the sport performance in wheelchair basketball players. Systematic review
- La Joëlette como herramienta de inclusión. Revisión de la literatura.
- Physical exercise and nutritional therapy in the treatment of eating disorders
- Propuesta de Unidad Didáctica para Educación Física: “Conociendo los deportes para personas con discapacidad visual”
- Propuesta de tareas de cohesión grupal para fútbol en edad escolar
- Propuesta de unidad didáctica para Educación Física: “la orientación deportiva como herramienta de inclusión para los alumnos con TDAH”
- Propuesta de unidad didáctica para educación física: “Goalball como herramienta de inclusión”
- Quidditch como deporte colaborativo en el área de Educación Física
- SPORT PERFORMANCE EVOLUTION OF FOOTBALL 7-A-SIDE FOR PEOPLE WITH CEREBRAL PALSY: 2012-2016
- Sport injuries in football for individuals with visual impairment. Exploratory systematic review
- Systematic review of intervention programmes to promote healthy physical activity and nutrition habits in Spanish school children
- The importance of attitudes towards people with disabilities in Early Childhood and Primary Education. Systematic review
- Therapeutic effects of hippotherapy in the elderly: A review of the literature
- Unihoc como deporte alternativo en el ámbito educativo.
- Walking football for older adults: Systematic review
- ou:adscritoADepartamento
- ou:imparteDocenciaEnArea
- ou:adscritoACentro
Blank Nodes
- foaf:account
- [Anonymous resource
(nodeID://b4887136)
- foaf:accountServiceHomePage https://twitter.com/
- foaf:accountName LuisaGmezC1
- [Anonymous resource
(nodeID://b4887137)
- foaf:accountServiceHomePage https://www.researchgate.net/
- foaf:accountName Luisa-Gamez-Calvo
- [Anonymous resource
(nodeID://b4887135)
- foaf:accountName luisa-g%C3%A1mez-calvo-536383228/
- foaf:accountServiceHomePage https://www.linkedin.com/
- [Anonymous resource
(nodeID://b4887138)
- foaf:accountServiceHomePage https://scholar.google.com/
- foaf:accountName EtQHCAIAAAAJ&hl=es&auth
- [Anonymous resource
(nodeID://b4887136)
- org:hasMembership