Literals
- ou:dialnetId
- 1054885
- aiiso:code
- 35704a01e3e375fb559fbcf6a6d76f1d
- ou:categoriaPDI
- A0504-PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
- ou:dedicacionPDI
- TIEMPO COMPLETO
- schema:email
- juanaria@unex.es
- ou:extensionTelefonica
- 82565
- foaf:firstName
- JUAN
- schema:gender
- foaf:lastName
- ARIAS MASA
- foaf:name
- JUAN ARIAS MASA
- vivo:orcidId
- 0000000326053736
- vivo:scopusId
- 55932564600
- ou:urlOrcid
- http://orcid.org/0000000326053736
Typed Literals
- ou:esDoctor
- True (xsd:boolean)
- ou:indiceHscopus
- 3 (xsd:integer)
- ou:personalActual
- True (xsd:boolean)
Relations
- teach:teacherOf
- COMPLEMENTO FORMACIÓN:SEGURIDAD DE LA INFORMACIÓN
- COMPLEMENTO FORMACIÓN: SEGURIDAD DE LA INFORMACIÓN
- INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN EN SISTEMAS INFORMÁTICOS Y TELEMÁTICOS AVANZADOS
- INTERCONEXIÓN DE SISTEMAS
- PRÁCTICAS EXTERNAS
- REDES DE COMPUTADORES
- SEGURIDAD DE LA INFORMACIÓN
- INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN EN SISTEMAS INFORMÁTICOS Y TELEMÁTICOS AVANZADOS
- INTERCONEXIÓN DE SISTEMAS
- INTERCONEXIÓN DE SISTEMAS
- PRÁCTICAS EXTERNAS
- REDES DE COMPUTADORES
- REDES DE COMPUTADORES
- SEGURIDAD DE LA INFORMACIÓN
- SEGURIDAD DE LA INFORMACIÓN
- ou:tienePublicacion
- ANÁLISIS CUALITATIVO DE LAS RESPUESTAS DE LOS ALUMNOS SOBRE ASPECTOS DEL CURSO DEL PROCESO DE SOFTWARE PERSONAL
- Assessment of the quality of virtual courses and other multimedia materials: Quality indicators and construction of a customized questionnaire
- Assessment of the use of synchronous virtual classrooms in higher education
- Evaluación de un modelo de formación a través de aulas virtuales síncronas
- Evaluation of teaching design in synchronous virtual classrooms
- Experiencia docente en la asignatura "Redes de Computadores" en la Universidad de Extremadura.
- La Teoría de los Conceptos nucleares y sus aplicaciones a las Ciencias Sociales, Educación Matemática e Ingeniería
- La informática en los centros de Infantil y Primaria en Extremadura
- Measurement of the Difference Between Students and Teachers’ Average Networks Using Associative Pathfinder Networks
- Modelización Didáctica-Pedagógica, Metodología y Tecnología de las Aulas Virtuales: Implantación en la Universidad de Extremadura
- Método complementario de obtención de los Conceptos Nucleares para la Teoría de los Conceptos Nucleares: El Índice de Nuclearidad
- Problem design, implementation and results of PBL in telematics engineering
- Problem-based e-learning (PBL) using synchronous virtual teaching
- Problem-based learning for skills development in advanced communications
- Project-based learning for error handling in IPv4 packets
- Proposal for basic contents the subjects of Database in graduate studies in computer science at the Spanish universities adapted to the EHEA
- Providing professional skills to telecommunication engineers through a novel vertical approach
- Qualitative analysis of the database contents in University curriculum degree in computer science in the EHEA
- Qualitative and quantitative analysis of basic content of database in verification memoirs of degrees in Computer Science in Spanish Universities
- Students' cognitive network and science network: Similarity
- Subject content database in undergraduate curricula in computer science degree in the EHEA
- Synchronous virtual tools to develop and evaluate cooperative learning in an online learning community
- Teaching innovation project on Information and communications technology
- USOS DE AULAS VIRTUALES SÍNCRONAS EN EDUCACIÓN SUPERIOR
- Una experiencia en docencia virtual
- Uso del modelo de aprendizaje inverso para mejorar materiales educativos universitarios
- Validación de un cuestionario de satisfacción para la introducción de la gamificación móvil en la educación superior
- Validation of questionnaire for evaluating the effects after the introduction of mobile gamification learning system in higher education
- Validation of the quality of subjects and its themes using the questionnaire on quality indicators for online courses
- ou:perteneceAGrupoInvestigacion
- ou:adscritoACentro
- ou:adscritoADepartamento
- ou:imparteDocenciaEnArea
Blank Nodes
- swrcfe:assignedTo
- [Anonymous resource
(nodeID://b219511)
- swrcfe:role Investigador
- swrcfe:project GRUPO CIBERDIDACT
- [Anonymous resource (nodeID://b219509) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b219510) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b219506) ]
- [Anonymous resource
(nodeID://b219514)
- swrcfe:role Investigador
- swrcfe:project GRUPO CIBERDIDACT
- [Anonymous resource (nodeID://b219512) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b219508) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b219513) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b219507) ]
- [Anonymous resource
(nodeID://b219511)
Recognized prefixes
- aiiso (http://purl.org/vocab/aiiso/schema#)
- foaf (http://xmlns.com/foaf/0.1/)
- org (https://www.w3.org/ns/org#)
- ou (http://opendata.unex.es/def/ontouniversidad#)
- schema (http://schema.org/)
- swrcfe (http://www.morelab.deusto.es/ontologies/swrcfe#)
- teach (http://linkedscience.org/teach/ns#)
- vivo (http://vivoweb.org/ontology/core#)