https://opendata.unex.es/recurso/ciencia-tecnologia/investigacion/publicaciones/Publicacion/2018-806
Literals
- dcterms:publisher
- ou:eid
- ou:bibtex
- @article{Mesias2018,title = {Social networks as a new marketing channel for animal food products: A qualitative study in Spain,Las redes sociales como nuevo canal de comercializaci{\'o}n de alimentos de origen animal: un estudio cualitativo en Espa{\~n}a},journal = {Archivos de Zootecnia},year = {2018},volume = {67},number = {258},pages = {260-268},author = {Elghannam, A. and Mes{\'i}as, F.J.}}
- dcterms:contributor
- Elghannam A., Mesias F.J.
- dcterms:creator
- ou:editorial
- bibo:doi
- ou:urlOrcid
- bibo:page_range
- vivo:identifier
- bibo:issn
- bibo:eissn
- fabio:hasPublicationYear
- ou:tipoPublicacion
- dcterms:title
- Social networks as a new marketing channel for animal food products: A qualitative study in Spain
- vcard:url
- ou:urlDialnet
- ou:urlScopus
- ou:vecesCitado
- bibo:volume
Typed Literals