Literals
- dcterms:identifier
- 2018-15737
- dcterms:coverage
- 2016-2020
- ou:codigoRevista
- 1579-1726
- 1988-2041
- vcard:country-name
- Spain
- ou:categoriaSJR
- Education (Q3)
- Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (Q3)
- Orthopedics and Sports Medicine (Q3)
- dcterms:publisher
- Federacion Espanola de Docentes de Educacion Fisica
- vcard:region
- Western Europe
- ou:sjrMejorCuartil
- Q3
- dcterms:title
- Retos
Typed Literals
- ou:sjr
- 0.299 (http://www.w3.org/2001/XMLSchema#Decimal)
Inverse Relations
- Has related:
ou:publicadaEnRevista
- Grupos de usuarias del mercado deportivo femenino
- Analysis of motivational variables and healthy lifestyles in sports center practitioners by gender
- Aplicación de un programa de fuerza con carga excéntrica en la readaptación de una lesión de ligamento lateral interno de la rodilla. Estudio de caso
- Efectos a corto plazo de un programa de entrenamiento de sobrecarga excéntrica sobre el rendimiento físico en jugadores de fútbol de élite U-16
- Effect of an eccentric load resistance training program on the rehabilitation of medial collateral ligament injuries. A case study
- Entrenamiento y confiabilidad entre observadores en el análisis del fútbol para ciegos
- Groups of users in the women sports market
- Análisis de variables motivacionales y de estilos de vida saludables en practicantes de ejercicio físico en centros deportivos en función del género
- O ensino da tática e da técnica no futebol: concepção de treinadores das categorias de base
- Reliability and inter-coders training in the analysis of football for blind persons
- Short-term effects of an eccentric-overload training program on the physical performance on U-16 elite soccer players
- Teaching tactics and technique in football: Conceptions of basic categories coaches
- Trunk stability assesment using an inercial device
- Validación de un cuestionario para medir el Conocimiento Didáctico del Contenido en el profesorado de Educación Física
- Validation of a questionnaire to measure Didactic Knowledge of Content in Physical Education teachers