@prefix config: . @prefix meta: . @prefix rdf: . @prefix rdfs: . @prefix xsd: . @prefix owl: . @prefix dc: . @prefix dcmitype: . @prefix dcterms: . @prefix foaf: . @prefix geo: . @prefix om: . @prefix locn: . @prefix schema: . @prefix skos: . @prefix dbpedia: . @prefix p: . @prefix yago: . @prefix units: . @prefix geonames: . @prefix prv: . @prefix prvTypes: . @prefix doap: . @prefix void: . @prefix ir: . @prefix ou: . @prefix teach: . @prefix time: . @prefix datex: . @prefix aiiso: . @prefix vivo: . @prefix bibo: . @prefix fabio: . @prefix vcard: . @prefix swrcfe: . @prefix frapo: . @prefix org: . @prefix ei2a: . @prefix pto: . vivo:identifier "2019-1444"; ou:vecesCitado "2"; bibo:page_range "135-148"; bibo:doi "10.1007/978-3-030-04843-3_12"; ou:urlScopus ; dcterms:title "The Role of Social Marketing in a Controversial Cause: The Eradication of Child Marriage"; bibo:volume "Part F559"; dcterms:publisher "Management for Professionals"; ou:tipoPublicacion "Book Chapter"; bibo:issn "2192-8096"; ou:urlOrcid ; bibo:eissn "2192-810X"; dcterms:creator "Vega-Gomez F.I."; a ou:Publicacion; ou:eid "2-s2.0-85162229456"; vcard:url ; fabio:hasPublicationYear "2019"; dcterms:contributor "Vega-Gomez F.I., Galan-Ladero M.M.". ou:tienePublicacion . ou:tienePublicacion .