@prefix config: . @prefix meta: . @prefix rdf: . @prefix rdfs: . @prefix xsd: . @prefix owl: . @prefix dc: . @prefix dcmitype: . @prefix dcterms: . @prefix foaf: . @prefix geo: . @prefix om: . @prefix locn: . @prefix schema: . @prefix skos: . @prefix dbpedia: . @prefix p: . @prefix yago: . @prefix units: . @prefix geonames: . @prefix prv: . @prefix prvTypes: . @prefix doap: . @prefix void: . @prefix ir: . @prefix ou: . @prefix teach: . @prefix time: . @prefix datex: . @prefix aiiso: . @prefix vivo: . @prefix bibo: . @prefix fabio: . @prefix vcard: . @prefix swrcfe: . @prefix frapo: . @prefix org: . @prefix ei2a: . @prefix pto: . ou:urlScopus ; dcterms:creator "Alves H.M."; bibo:volume "Part F559"; ou:eid "2-s2.0-85162227783"; dcterms:publisher "Management for Professionals"; ou:tipoPublicacion "Book Chapter"; bibo:issn "2192-8096"; vcard:url ; dcterms:contributor "Alves H.M., Galan-Ladero M.M."; bibo:page_range "1-10"; dcterms:title "Theoretical Background: Introduction to Social Marketing"; bibo:eissn "2192-810X"; bibo:doi "10.1007/978-3-030-04843-3_1"; a ou:Publicacion; vivo:identifier "2019-3118"; fabio:hasPublicationYear "2019"; ou:vecesCitado "5"^^xsd:integer. ou:tienePublicacion .