@prefix config: . @prefix meta: . @prefix rdf: . @prefix rdfs: . @prefix xsd: . @prefix owl: . @prefix dc: . @prefix dcmitype: . @prefix dcterms: . @prefix foaf: . @prefix geo: . @prefix om: . @prefix locn: . @prefix schema: . @prefix skos: . @prefix dbpedia: . @prefix p: . @prefix yago: . @prefix units: . @prefix geonames: . @prefix prv: . @prefix prvTypes: . @prefix doap: . @prefix void: . @prefix ir: . @prefix ou: . @prefix teach: . @prefix time: . @prefix datex: . @prefix aiiso: . @prefix vivo: . @prefix bibo: . @prefix fabio: . @prefix vcard: . @prefix swrcfe: . @prefix frapo: . @prefix org: . @prefix ei2a: . @prefix pto: . ou:editorial "Universidad de Granada"; ou:vecesCitado "2"; dcterms:title "Metaphors and emotions of prospective secondary technology teachers on the role of teacher and student, before and after teaching practices"; ou:urlScopus ; dcterms:publisher "Profesorado"; vivo:identifier "2019-780"; bibo:issn "1138-414X"; dcterms:creator "Bermejo L.M."; vcard:url ; bibo:page_range "489-509"; bibo:doi "10.30827/profesorado.v23i1.9164"; bibo:eissn "1989-6395"; ou:openaccess "1"^^xsd:boolean; dcterms:contributor "Bermejo L.M., De La Montana Conchina J.L., Gonzalez M.R.L., Garcia M.L.B."; ou:urlDialnet ; ou:eid "2-s2.0-85074262248"; ou:tipoPublicacion "Article"; a ou:Publicacion; fabio:hasPublicationYear "2019"; bibo:volume "23"; ou:publicadaEnRevista . ou:tienePublicacion . ou:tienePublicacion .