@prefix config: . @prefix meta: . @prefix rdf: . @prefix rdfs: . @prefix xsd: . @prefix owl: . @prefix dc: . @prefix dcmitype: . @prefix dcterms: . @prefix foaf: . @prefix geo: . @prefix om: . @prefix locn: . @prefix schema: . @prefix skos: . @prefix dbpedia: . @prefix p: . @prefix yago: . @prefix units: . @prefix geonames: . @prefix prv: . @prefix prvTypes: . @prefix doap: . @prefix void: . @prefix ir: . @prefix ou: . @prefix teach: . @prefix time: . @prefix datex: . @prefix aiiso: . @prefix vivo: . @prefix bibo: . @prefix fabio: . @prefix vcard: . @prefix swrcfe: . @prefix frapo: . @prefix org: . @prefix ei2a: . @prefix pto: . ou:editorial "Universidad Complutense de Madrid"; vcard:url ; ou:urlScopus ; dcterms:creator "de-Casas P."; dcterms:title "Sensationalist television and consumer habits in Spain and Italy"; dcterms:contributor "de-Casas P., Vizcaino-Verdu A., Aguaded I."; ou:vecesCitado "3"; ou:eid "2-s2.0-85084980263"; bibo:eissn "1988-2696"; ou:urlDialnet ; vivo:identifier "2020-1497"; ou:openaccess "1"^^xsd:boolean; bibo:volume "26"; bibo:doi "10.5209/esmp.67582"; bibo:issn "1134-1629"; ou:tipoPublicacion "Article"; dcterms:publisher "Estudios Sobre el Mensaje Periodistico"; a ou:Publicacion; fabio:hasPublicationYear "2020"; bibo:page_range "483-496"; ou:publicadaEnRevista . ou:tienePublicacion .