@prefix config: . @prefix meta: . @prefix rdf: . @prefix rdfs: . @prefix xsd: . @prefix owl: . @prefix dc: . @prefix dcmitype: . @prefix dcterms: . @prefix foaf: . @prefix geo: . @prefix om: . @prefix locn: . @prefix schema: . @prefix skos: . @prefix dbpedia: . @prefix p: . @prefix yago: . @prefix units: . @prefix geonames: . @prefix prv: . @prefix prvTypes: . @prefix doap: . @prefix void: . @prefix ir: . @prefix ou: . @prefix teach: . @prefix time: . @prefix datex: . @prefix aiiso: . @prefix vivo: . @prefix bibo: . @prefix fabio: . @prefix vcard: . @prefix swrcfe: . @prefix frapo: . @prefix org: . @prefix ei2a: . @prefix pto: . fabio:hasPublicationYear "2022"; ou:urlOrcid ; vivo:identifier "2022-3435"; bibo:eissn "2027-534X"; ou:editorial "Universidad de La Sabana"; dcterms:creator "Moreno-Albarracín B."; dcterms:title "Brand Communities on Instagram: Study of the Strategies of the World's Best Universities"; ou:urlDialnet ; dcterms:publisher "Palabra Clave"; dcterms:contributor "Moreno-Albarracin B., Blanco-Sanchez T."; ou:vecesCitado "0"; bibo:issn "0122-8285"; bibo:volume "25"; ou:eid "2-s2.0-85152517448"; ou:openaccess "1"^^xsd:boolean; ou:bibtex "@article{Blanco Sánchez2022,title = {Brand Communities on Instagram: Study of the Strategies of the World{'}s Best Universities,Comunidades de marca no Instagram: estudo das estrat{\\'e}gias das melhores universidades do mundo,Comunidades de marca en Instagram: estudio de las estrategias de las mejores universidades del mundo},journal = {Palabra Clave},year = {2022},volume = {25},number = {4},author = {Moreno-Albarrac{\\'i}n, B. and Blanco-S{\\'a}nchez, T.}}"; ou:urlScopus ; vcard:url ; ou:tipoPublicacion "Article"; a ou:Publicacion; bibo:doi "10.5294/pacla.2022.25.4.5"; ou:publicadaEnRevista . ou:tienePublicacion .