@prefix config: . @prefix meta: . @prefix rdf: . @prefix rdfs: . @prefix xsd: . @prefix owl: . @prefix dc: . @prefix dcmitype: . @prefix dcterms: . @prefix foaf: . @prefix geo: . @prefix om: . @prefix locn: . @prefix schema: . @prefix skos: . @prefix dbpedia: . @prefix p: . @prefix yago: . @prefix units: . @prefix geonames: . @prefix prv: . @prefix prvTypes: . @prefix doap: . @prefix void: . @prefix ir: . @prefix ou: . @prefix teach: . @prefix time: . @prefix datex: . @prefix aiiso: . @prefix vivo: . @prefix bibo: . @prefix fabio: . @prefix vcard: . @prefix swrcfe: . @prefix frapo: . @prefix org: . @prefix ei2a: . @prefix pto: . ou:editorial "Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, AEDEM"; dcterms:creator "Cachón-Rodríguez G."; ou:urlScopus ; ou:eid "2-s2.0-85191888624"; dcterms:title "How compulsive and impulsive buying affect consumer emotional regulation. Is anxiety a differential element?"; bibo:volume "34"; ou:urlDialnet ; vcard:url ; ou:openaccess "1"^^xsd:boolean; fabio:hasPublicationYear "2025"; bibo:doi "10.1108/ejmbe-06-2023-0172"; ou:urlOrcid ; ou:vecesCitado "7"^^xsd:integer; vivo:identifier "2025-1893"; dcterms:contributor "Gabriel Cachón-Rodríguez, Alicia Blanco-González, Camilo Prado-Román, Antonio Fernández-Portillo"; ou:tipoPublicacion "Article"; a ou:Publicacion; bibo:issn "2444-8451"; bibo:page_range "340-358"; dcterms:publisher "European journal of management and business economics"; bibo:eissn "2444-8494"; ou:publicadaEnRevista . ou:tienePublicacion .