@prefix config: . @prefix meta: . @prefix rdf: . @prefix rdfs: . @prefix xsd: . @prefix owl: . @prefix dc: . @prefix dcmitype: . @prefix dcterms: . @prefix foaf: . @prefix geo: . @prefix om: . @prefix locn: . @prefix schema: . @prefix skos: . @prefix dbpedia: . @prefix p: . @prefix yago: . @prefix units: . @prefix geonames: . @prefix prv: . @prefix prvTypes: . @prefix doap: . @prefix void: . @prefix ir: . @prefix ou: . @prefix teach: . @prefix time: . @prefix datex: . @prefix aiiso: . @prefix vivo: . @prefix bibo: . @prefix fabio: . @prefix vcard: . @prefix swrcfe: . @prefix frapo: . @prefix org: . @prefix ei2a: . @prefix pto: . dcterms:contributor "Alejandro Maya Reyes, Elena Muñoz-Muñoz, Carlos Díaz Caro, Ángel-Sabino Mirón Sanguino"; ou:vecesCitado "0"^^xsd:integer; bibo:doi "10.3390/foods14152707"; ou:urlScopus ; vivo:identifier "2025-6614"; bibo:eissn "2304-8158"; ou:openaccess "1"^^xsd:boolean; fabio:hasPublicationYear "2025"; dcterms:title "Marketing and Perceived Value of Differentiated Quality Labels in Extremadura’s Agri-Food Sector"; ou:urlOrcid ; bibo:volume "14"; ou:tipoPublicacion "Article"; a ou:Publicacion; vcard:url ; ou:eid "2-s2.0-105013152425"; dcterms:creator "Maya Reyes A."; ou:publicadaEnRevista . ou:tienePublicacion . ou:tienePublicacion . ou:tienePublicacion .