Literals
- ou:codigoRevista
- 1390-3306
- 1138-2783
- bibo:issn
- 1138-2783
- ou:categoriaSJR
- Computer Science Applications (Q1)
- Education (Q1)
- dcterms:identifier
- 2022-20353
- bibo:eissn
- 1390-3306
- vcard:country-name
- Spain
- dcterms:coverage
- 2021-2022
- dcterms:publisher
- Ibero-American Association for Distance Higher Education (AIESAD)
- vcard:region
- Western Europe
- ou:sjrMejorCuartil
- Q1
- dcterms:title
- RIED-Revista Iberoamericana de Educacion a Distancia
Typed Literals
- ou:sjr
- 0.986 (http://www.w3.org/2001/XMLSchema#Decimal)
Inverse Relations
- Has related:
ou:publicadaEnRevista
- Artificial Intelligence as an Educational Resource during Preservice Teacher Training
- Assessment of the Digital Competence of Future Teachers from a Gender Perspective
- Evaluación de la competencia digital de futuros docentes desde una perspectiva de género
- La Inteligencia Artificial como recurso educativo durante la formación inicial del profesorado