Literals
- ou:urlScopus
- dcterms:creator
- Fernández-Sánchez M.R.
- dcterms:contributor
- Fernandez-Sanchez M.R., Silva-Quiroz J.
- bibo:volume
- 25
- bibo:issn
- 1138-2783
- bibo:eissn
- 1390-3306
- bibo:doi
- 10.5944/ried.25.2.32128
- vivo:identifier
- 2022-187
- fabio:hasPublicationYear
- 2022
- ou:eid
- 2-s2.0-85134368647
- bibo:page_range
- 327-346
- dcterms:publisher
- RIED-Revista Iberoamericana de Educacion a Distancia
- ou:tipoPublicacion
- Article
- dcterms:title
- Assessment of the Digital Competence of Future Teachers from a Gender Perspective
- vcard:url
- ou:urlOrcid
- ou:vecesCitado
- 11
Typed Literals
- ou:openaccess
- True (xsd:boolean)
Inverse Relations
- Has related: ou:tienePublicacion