Literals
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- DIRECCIÓN COMERCIAL II
- INICIACIÓN A LAS PRÁCTICAS DIRECTIVAS, DE GESTIÓN Y A LA PROFESIÓN
- INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
- PRÁCTICAS EXTERNAS
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- INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
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- PRÁCTICAS EXTERNAS
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- Anything goes in cause related marketing? The case of the 'solidarity' traffic radar
- Aplicación de un índice de evaluación a las páginas web de ONGD españolas
- Attitudes towards cause-related marketing: Determinants of satisfaction and loyalty
- Cause-Related Marketing in Spain. A Consumer Behavior Perspective. Effects on Satisfaction and Loyalty
- Cause-related marketing: a systematic review of the literature
- Consumer Attitudes During Periods of Economic Downturn: Embodying Responsible Behaviors
- Consumer Behavior during Recessions: A Qualitative Approach: An Abstract
- Consumption dynamics during recession and recovery: A learning journey
- Corporate donation behavior during the covid-19 pandemic. A case-study approach in the multinational inditex
- Corporate social responsibility: A study of savings banks
- Cómo aprovechar una inversión en energía renovable para comunicarse con los stakeholders. Un caso de responsabilidad social corporativa
- Does the product type influence on attitudes toward cause-related marketing?
- Drivers of consumer’s willingness to pay for fair trade food products: the role of positive and negative emotions
- Economic profit vs. social benefit: An approach to the pharmaceutical industry
- El Marketing en la práctica de las ONG
- El consumidor universitario del siglo XXI
- El marketing con causa: un análisis de su evolución y situación actual en España
- El márketing de las organizaciones no empresariales
- El sector financiero y los productos solidarios: una referencia al caso español
- Estructura y funcionamiento de las organizaciones no lucrativas: (O.N.L.)
- Extremadura Avante, S.L.U. Primera empresa pública certificada como socialmente responsable de la Región de Extremadura (España)
- Geographical indication food products and ethnocentric tendencies: The importance of proximity, tradition, and ethnicity
- Innovación en el Espacio Europeo de Educación Superior (EEES): la Docencia en Inglés. Un Caso de Estudio en la Universidad de Extremadura
- La actitud hacia el marketing con causa: influencia en la satisfacción y lealtad de los consumidores
- La convergencia del Management y del Marketing en el ámbito de las causas sociales.: Una referencia al caso español.
- La innovación estratégica y el fracaso de productos
- La responsabilidad social en las entidades financieras: un estudio exploratorio de la situación en Portugal
- La responsabilidad social corporativa: ¿conciencia social o estrategia comercial?
- La ética en la publicidad: una referencia al caso de España
- Marketing con causa: ¿Responsabilidad social o patrocinio empresarial?
- Marketing de relaciones en el ámbito de los mercados industriales
- Marketing interno: ¿antecedente y/o consecuencia de la responsabilidad social corporativa?
- Marketing para el cambio social
- Modelling municipal Social Responsibility: A pilot study in the Region of Extremadura (Spain)
- Nuevos instrumentos de responsabilidad social en la banca: una referencia a Portugal y España
- Parental influence on the levels of regional ethnocentrism of youth: An exploratory analysis
- Preface
- Primera decisión: salir
- Private labels and national brands: a dive into consumers’ minds andwallets
- Segunda decisión: elegir mercado(s) (dónde, cuándo y cómo entrar)
- Social Marketing to achieve the Sustainable Development Goals (SDGs) in 2030 Agenda by the United Nations
- Sustainable, socially responsible business: The cause-related marketing case. A review of the conceptual framework
- Tendencias del comercio exterior: el caso de Extremadura
- Tercera decisión: diseñar el programa de marketing
- The Choice of Local Food Products by Young Consumers: The Importance of Public and Private Attributes
- The Importance of Social Marketing in Global Health Emergencies: The Case of Zika Virus Infection
- The Role of Social Marketing in a Controversial Cause: The Eradication of Child Marriage
- The role of sustainability in dowry: Evidence in Pakistan
- The valuation and purchase of food products that combine local, regional and traditional features: The influence of consumer ethnocentrism
- Theoretical Background: Introduction to Social Marketing
- Turismo accesible como ejmplo de responsabilidad social en las empresas y destinos turísticos: el caso de Lousa (Portugal)
- Understanding factors influencing consumer attitudes toward cause-related marketing
- Unsocial and Irresponsible Behaviour: What Happens When Customers Lie?
- Variables that influence attitude toward cause-related marketing and determinants of satisfaction and loyalty in the 'solidarity purchase'
- ¿Dónde empieza y dónde acaba la responsabilidad social de las administraciones públicas? El caso de la listeriosis
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