Literals
- ou:eid
- 2-s2.0-85134660060
- fabio:hasPublicationYear
- 2022
- dcterms:contributor
- Sevillano-Monje V., Sanz-Escutia C.
- dcterms:creator
- Sevillano-Monje V.
- ou:editorial
- UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia
- bibo:eissn
- 2174-5382
- bibo:doi
- 10.5944/reec.41.2022.30059
- ou:urlScopus
- dcterms:publisher
- Revista Espanola de Educacion Comparada
- vivo:identifier
- 2022-4761
- bibo:issn
- 1137-8654
- bibo:page_range
- 213-229
- ou:tipoPublicacion
- Article
- dcterms:title
- Professionals' perceptions of socio-educational accompaniment in resources to transition to adult life. A comparative analysis between Andalusia and Catalonia
- vcard:url
- ou:urlDialnet
- ou:urlOrcid
- ou:vecesCitado
- 2
Typed Literals
- ou:openaccess
- True (xsd:boolean)
Inverse Relations
- Has related: ou:tienePublicacion