Literals
- vcard:url
- ou:bibtex
- Sanz, C. & Sevillano-Monje, V. (2022). Los recursos de apoyo a la transición a la vida adulta de los jóvenes tutelados y extutelados en Andalucía y Cataluña. Un estudio comparado. Pedagogía Social. Revista Interuniversitaria, 40, 195-209. http://dx.doi.org/10.7179/psri_2022.40.11
- vivo:identifier
- 2022-4764
- ou:editorial
- Sociedad Iberoamericana de Pedagogía Social
- dcterms:creator
- Sanz Escutia C.
- dcterms:contributor
- Sanz Escutia C., Sevillano-Monje V.
- bibo:doi
- 10.7179/psri_2022.40.11
- bibo:eissn
- 1989-9742
- bibo:page_range
- 195-209
- bibo:issn
- 1139-1723
- fabio:hasPublicationYear
- 2022
- ou:eid
- 2-s2.0-85126827650
- dcterms:publisher
- Pedagogia Social
- ou:tipoPublicacion
- Article
- dcterms:title
- RESOURCES to SUPPORT the TRANSITION to ADULT LIFE of YOUNG PEOPLE in CARE and CARE LEAVERS in ANDALUSIA and CATALONIA. A COMPARATIVE STUDY
- ou:urlDialnet
- ou:urlOrcid
- ou:urlScopus
- ou:vecesCitado
- 4
Typed Literals
- ou:openaccess
- True (xsd:boolean)
Inverse Relations
- Has related: ou:tienePublicacion