Literals
- bibo:eissn
- 2254-9625
- ou:editorial
- MDPI
- dcterms:contributor
- Alejandro De la Hoz Serrano, Lina Viviana Melo Niño, Andrés Álvarez Murillo, Miguel Ángel Martín Tardío, Florentina Cañada Cañada, Javier Cubero Juánez
- dcterms:creator
- De la Hoz Serrano A.
- bibo:doi
- 10.3390/ejihpe14110188
- ou:urlDialnet
- vivo:identifier
- 2024-4547
- fabio:hasPublicationYear
- 2024
- ou:eid
- 2-s2.0-85210559003
- bibo:issn
- 2174-8144
- bibo:page_range
- 2865-2882
- dcterms:publisher
- European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education
- ou:tipoPublicacion
- Article
- dcterms:title
- Analysis of Gender Issues in Computational Thinking Approach in Science and Mathematics Learning in Higher Education
- vcard:url
- ou:urlOrcid
- ou:urlScopus
- bibo:volume
- 14
Typed Literals
- ou:openaccess
- True (xsd:boolean)
- ou:vecesCitado
- 4 (xsd:integer)
