Literals
- foaf:name
- MIRIAM RIVERO CONTRERAS
- ou:dedicacionPDI
- TIEMPO COMPLETO
- aiiso:code
- a5c449b42ee7c6cd367f1e2bba65101c
- ou:categoriaPDI
- 00061-PROFESOR AYUDANTE DOCTOR
- ou:dialnetId
- 5168540
- foaf:firstName
- MIRIAM
- ou:indiceHscopus
- 3
- foaf:lastName
- RIVERO CONTRERAS
- vivo:orcidId
- 0000000312936976
- ou:orcidURL
- vivo:scopusId
- 57222107857
Typed Literals
- ou:esDoctor
- True (xsd:boolean)
- ou:personalActual
- True (xsd:boolean)
Relations
- teach:teacherOf
- ATENCIÓN PSICOEDUCATIVA A LA DIVERSIDAD
- ATENCIÓN PSICOEDUCATIVA A LA DIVERSIDAD Y CONVIVENCIA ESCOLAR
- ATENCIÓN PSICOEDUCATIVA A LA DIVERSIDAD Y CONVIVENCIA ESCOLAR
- FUNDAMENTOS DE LA ATENCIÓN TEMPRANA
- HISTORIA DE LA PSICOLOGÍA, CIENCIA Y PROFESIÓN
- PRACTICUM I
- PSICOLOGÍA DE LA DISCAPACIDAD
- PSICOLOGÍA DE LA EDUCACIÓN
- PSICOLOGÍA DEL DESARROLLO EN EDAD ESCOLAR
- PSICOLOGÍA DEL DESARROLLO EN EDAD ESCOLAR
- PSICOLOGÍA Y EDUCACIÓN DEL ADOLESCENTE
- ou:tienePublicacion
- An Introduction to Theory of Mind: Fundamental Concepts and Issues
- An experimental eye-tracking study of text adaptation for readers with dyslexia: effects of visual support and word frequency
- An introduction to theory of mind: Fundamental concepts and issues
- Cognitive accessibility in digital environments for people with autism : Is there evidence for specific guidelines?
- Do easy-to-read adaptations really facilitate sentence processing for adults with a lower level of education? An experimental eye-tracking study
- Does the Timing of Visual Support Affect Sentence Comprehension? An Eye-Tracking Study
- El uso de recompensas en las actividades de gamificación en el aula universitaria
- El uso de recompensas en actividades gamificádas: Una experiencia educativa universitaria
- Empirically supported psychological treatments for children and adolescents: State of the art
- Pictogram Evaluation Process: Andalusian Accessible Signage Catalogue
- Reading comprehension in autism: Review of interventions and their levels of evidence
- Tratamientos psicológicos para los trastornos del lenguaje
- ¿Legibilidad es sinónimo de comprensión en Lectura Fácil?: Una revisión de estudios sobre comprensión lectora en textos adaptados o simplificados y su calidad metodológica
- ou:adscritoACentro
- ou:imparteDocenciaEnArea
- ou:perteneceAGrupoInvestigacion
- ou:adscritoADepartamento
Inverse Blank Nodes
- Has related: org:member