https://opendata.unex.es/recurso/ciencia-tecnologia/investigacion/publicaciones/Publicacion/2022-3435
Literals
- dcterms:contributor
- Moreno-Albarracin B., Blanco-Sanchez T.
- bibo:doi
- 10.5294/pacla.2022.25.4.5
- ou:bibtex
- @article{Blanco Sánchez2022,title = {Brand Communities on Instagram: Study of the Strategies of the World{'}s Best Universities,Comunidades de marca no Instagram: estudo das estrat{\'e}gias das melhores universidades do mundo,Comunidades de marca en Instagram: estudio de las estrategias de las mejores universidades del mundo},journal = {Palabra Clave},year = {2022},volume = {25},number = {4},author = {Moreno-Albarrac{\'i}n, B. and Blanco-S{\'a}nchez, T.}}
- dcterms:creator
- bibo:issn
- ou:editorial
- bibo:volume
- fabio:hasPublicationYear
- ou:eid
- bibo:eissn
- vivo:identifier
- dcterms:publisher
- ou:tipoPublicacion
- dcterms:title
- Brand Communities on Instagram: Study of the Strategies of the World's Best Universities
- vcard:url
- ou:urlDialnet
- ou:urlOrcid
- ou:urlScopus
- ou:vecesCitado
Typed Literals