Literals
- fabio:hasPublicationYear
- 2025
- bibo:doi
- 10.5944/educxx1.39651
- dcterms:contributor
- María Ángeles García-Gil, Josefa Inmaculada Sánchez Casado, Joaquim Armando Ferreira, Fernando Fajardo-Bullón
- dcterms:creator
- Ángeles García-Gil M.
- ou:eid
- 2-s2.0-105009131454
- dcterms:publisher
- Educacion Xx1
- vivo:identifier
- 2025-6241
- bibo:issn
- 1139-613X
- bibo:page_range
- 45-68
- bibo:eissn
- 2174-5374
- ou:editorial
- UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia
- ou:tipoPublicacion
- Article
- dcterms:title
- Influence of problematic video games use and technological access on academic performance: characterization of adolescent profiles
- vcard:url
- ou:urlDialnet
- ou:urlOrcid
- ou:urlScopus
- ou:vecesCitado
- 0
- bibo:volume
- 28
Relations
Inverse Relations
- Has related: ou:tienePublicacion