Literals
- ou:categoriaSJR
- Education (Q2)
- ou:codigoRevista
- 1697-011X
- vcard:country-name
- Spain
- dcterms:coverage
- 2014-2020
- dcterms:identifier
- 2019-15036
- dcterms:publisher
- Asociacion de Profesores Amigos de la Ciencia
- vcard:region
- Western Europe
- ou:sjrMejorCuartil
- Q2
- dcterms:title
- Revista Eureka
Typed Literals
- ou:sjr
- 0.381 (http://www.w3.org/2001/XMLSchema#Decimal)
Inverse Relations
- Has related:
ou:publicadaEnRevista
- Análisis de las relaciones emociones-aprendizaje de maestros en formación inicial con una práctica activa de Biología
- Formando a futuros maestros para abordar los microorganismos mediante actividades prácticas. Papel de las emociones y valoraciones de los estudiantes
- Relationships between emotions and learning outcomes in pre-service Primary teachers towards an active Biology practice
- Training future Primary teachers to approach microorganisms through practical activities. Role of students´ emotions and values