Literals
- foaf:firstName
- MARTA
- vivo:orcidId
- 0000000160658304
- aiiso:code
- 29466bcef12c2b199dfd660a0a25a158
- foaf:name
- MARTA MARTÍN GILETE
- ou:indiceHscopus
- 2
- foaf:lastName
- MARTÍN GILETE
- ou:dedicacionPDI
- TIEMPO COMPLETO
- ou:openalexId
- A5052394982
- ou:categoriaPDI
- 00272-PROFESOR/A SUSTITUTO/A
- ou:dialnetId
- 5369046
- ou:orcidURL
- vivo:scopusId
- 58019122100
Typed Literals
- ou:esDoctor
- True (xsd:boolean)
- ou:personalActual
- True (xsd:boolean)
Relations
- teach:teacherOf
- ANÁLISIS DE TEXTOS EN LENGUA INGLESA II
- CULTURA Y CIVILIZACIÓN DE LOS PAÍSES DE HABLA INGLESA II
- FONÉTICA Y FONOLOGÍA INGLESAS I
- FONÉTICA Y FONOLOGÍA INGLESAS I
- GRAMÁTICA INGLESA I
- HABILIDADES METALINGÜÍSTICAS PARA EL INGLÉS
- INGLÉS PARA INFANTIL I
- INGLÉS PARA INFANTIL I
- INGLÉS PARA PRIMARIA I
- INGLÉS PARA PRIMARIA I
- INGLÉS PARA PRIMARIA I
- LENGUA INGLESA I
- LENGUA INGLESA II
- LENGUA INGLESA III
- LENGUA INGLESA III
- LENGUA INGLESA V
- LENGUA INGLESA V
- LITERATURA INGLESA III
- LITERATURA INGLESA III
- PRÁCTICUM II- MENCIÓN EN LENGUAS EXTRANJERAS
- TRADUCCIÓN (INGLÉS-ESPAÑOL-INGLÉS) I
- TRADUCCIÓN (INGLÉS-ESPAÑOL-INGLÉS) I
- TRADUCCIÓN (INGLÉS-ESPAÑOL-INGLÉS) II
- ou:tienePublicacion
- Advancing academic communication skills in english
- Applying Cognitive Linguistics to elucidate the meanings of the particles IN/OUT and UP/DOWN in L2 classrooms: Pedagogical experience vs. research fndings
- Applying cl-inspired instructional methods to teaching phrasal verbs in efl contexts
- Assessing the impact of micro-credential training in higher education: A pilot study supporting BA dissertations
- CL-ORIENTED APPROACHES TO TEACHING PHRASAL VERBS A report on EFL classroom-based research
- Cuentos de Canterbury: Prólogo General (Traducción en verso)
- Developing academic language and skills as a support for content learning in higher education: a proposal of an open educational resource
- El "microlearning" en la educación superior: el trabajo de fin de grado
- Enhancing English Language and Academic Skills through OERs in Virtual Learning Environments
- Enhancing pronunciation proficiency for academic english communication among university faculty
- Estudiantes de educación superior en entornos de aprendizaje EMI: Más allá de las necesidades lingüísticas
- Integrating content and language in virtual learning environments
- Integrating micro-credential training in Higher Education: A proposal for BA dissertation support
- La Universidad se renueva: modelos, competencias y fórmulas de nueva implantación
- Language proficiency in EMI programs: analysis of learners’ perceptions of their own and their teachers’ linguistic abilities
- Metaphors in the EFL classroom
- Metaphors set in motion in the context of L2 academic spoken discourse
- Microcredenciales en la educación superior: Apoyo para los Trabajos de Fin de Grado
- Presentación del monográfico: Innovando en lenguas, lenguajes y literatura: nuevos relatos
- Teaching metaphor in the EFL classroom: a critical review of research
- The Role of Input in the Use of Metaphor in L2 Writing
- icluex Integración de contenidos y lengua extranjera en la Universidad de Extremadura: guía sobre recursos para el desarrollo de destrezas académicas en la enseñanza-aprendizaje a través del inglés
- Áreas comunicativas y sus nuevos retos
- ou:imparteDocenciaEnArea
- ou:adscritoACentro
- ou:adscritoADepartamento
Inverse Relations
- Has related: ou:autorTesis
Blank Nodes
- foaf:account
- [Anonymous resource
(nodeID://b2272231)
- foaf:accountServiceHomePage https://scholar.google.com/
- foaf:accountName TUFY07sAAAAJ&hl=es
- [Anonymous resource
(nodeID://b2272230)
- foaf:accountName mmartingilete
- foaf:accountServiceHomePage https://twitter.com/
- [Anonymous resource
(nodeID://b2272232)
- foaf:accountServiceHomePage https://www.linkedin.com/
- foaf:accountName mmartingilete
- [Anonymous resource
(nodeID://b2272229)
- foaf:accountServiceHomePage https://www.researchgate.net/
- foaf:accountName Marta_Martin-Gilete
- [Anonymous resource
(nodeID://b2272231)
- org:hasMembership
