Literals
- ou:categoriaPDI
- 00063-PROFESOR CONTRATADO DOCTOR
- aiiso:code
- 852ddf74fb635d6be0147685d33547ae
- ou:dedicacionPDI
- TIEMPO COMPLETO
- foaf:firstName
- JUAN ÁNGEL
- ou:indiceHscopus
- 2
- foaf:lastName
- CONTRERAS VAS
- foaf:name
- JUAN ÁNGEL CONTRERAS VAS
- ou:openalexId
- A5039797876
- vivo:orcidId
- 0000000221801339
- ou:orcidURL
Typed Literals
- ou:esDoctor
- True (xsd:boolean)
- ou:personalActual
- True (xsd:boolean)
Relations
- teach:teacherOf
- BASES DE DATOS
- BASES DE DATOS
- COMPLEMENTO FORMACIÓN: BASE DE DATOS
- COMPLEMENTO FORMACIÓN: BASE DE DATOS I
- INGENIERÍA DE SOFTWARE
- INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN TECNOLÓGICA
- INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN EN INGENIERÍA DEL SOFTWARE AVANZADA
- BASES DE DATOS
- BASES DE DATOS
- BASES DE DATOS
- BASES DE DATOS
- BASES DE DATOS
- BASES DE DATOS
- BASES DE DATOS
- BASES DE DATOS
- BASES DE DATOS
- BASES DE DATOS
- BASES DE DATOS
- BASES DE DATOS
- BASES DE DATOS
- BASES DE DATOS
- BASES DE DATOS
- BASES DE DATOS
- INGENIERÍA DE SOFTWARE
- INGENIERÍA DE SOFTWARE
- INGENIERÍA DE SOFTWARE
- INGENIERÍA DE SOFTWARE
- INGENIERÍA DE SOFTWARE
- INGENIERÍA DE SOFTWARE
- INGENIERÍA DE SOFTWARE
- INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN TECNOLÓGICA
- INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN TECNOLÓGICA
- INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN TECNOLÓGICA
- INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN TECNOLÓGICA
- INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN EN INGENIERÍA DEL SOFTWARE AVANZADA
- ou:tienePublicacion
- LOS ESTUDIOS UNIVERSITARIOS, SEGÚN LOS ALUMNOS, DURANTE LA PANDEMIA. ¿QUÉ CAMBIOS SE MANTIENEN EN CUANTO A METODOLOGÍAS DOCENTES?
- Measurement of the Difference Between Students and Teachers’ Average Networks Using Associative Pathfinder Networks
- Nuclearity indexes (Full and Reduced), as a contribution to the theory of nuclear concepts
- Percepción del alumnado de la Universidad de Extremadura sobre los cambios en los sistemas de evaluación durante el confinamiento por Covid-19
- Personal Software Process: A Study from an Academic Perspective
- Proposal for basic contents the subjects of Database in graduate studies in computer science at the Spanish universities adapted to the EHEA
- Qualitative analysis of the database contents in University curriculum degree in computer science in the EHEA
- Qualitative and quantitative analysis of basic content of database in verification memoirs of degrees in Computer Science in Spanish Universities
- Subject content database in undergraduate curricula in computer science degree in the EHEA
- Uso del modelo de aprendizaje inverso para mejorar materiales educativos universitarios
- Validación de un cuestionario de satisfacción para la introducción de la gamificación móvil en la educación superior
- ou:perteneceAGrupoInvestigacion
- ou:adscritoACentro
- ou:imparteDocenciaEnArea
- ou:adscritoADepartamento
Inverse Relations
- Has related: ou:autorTesis
- Has related: ou:directorTesis
Inverse Blank Nodes
- Has related: org:member
Blank Nodes
- swrcfe:assignedTo
- [Anonymous resource (nodeID://b3437932) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b3437936) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b3437931) ]
- [Anonymous resource
(nodeID://b3437934)
- swrcfe:role Investigador
- swrcfe:project GRUPO CIBERDIDACT
- [Anonymous resource
(nodeID://b3437938)
- swrcfe:role Investigador
- swrcfe:project GRUPO CIBERDIDACT
- [Anonymous resource (nodeID://b3437935) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b3437937) ]
- [Anonymous resource
(nodeID://b3437933)
- swrcfe:role Investigador principal
- swrcfe:project EVALUACIÓN DE PROYECTO. DNV GL BUSINESS ASSURANCE, S.L.U.
- org:hasMembership