https://opendata.unex.es/recurso/educacion/universidad/personal/8e15f17c8552ad41d7bc2403669d293a-rebeca-guillen-penafiel
Relations
- teach:teacherOf
- ou:tienePublicacion
- A importância do património na educação pré- escolar: conceções de futuros educadores portugueses e espanhóis
- Active tourism and heritage assessment from the segregated perspective of surfers in Costa Caparica, Portugal
- Agritourism in Extremadura, Spain from the Perspective of Rural Accommodations: Characteristics and Potential Development from Agrarian Landscapes and Associated Activities
- Ciudad, ciudadanía y compromiso social en la investigación en Didáctica de las Ciencias Sociales en la Educación Primaria
- Complementarity between natural and cultural heritage to promote tourist activity: a case study in the Cornalvo Natural Park, Extremadura
- Conceptualization and Potential of Agritourism in Extremadura (Spain) from the Perspective of Tourism Demand
- Educación, patrimonio y turismo: garantía de sostenibilidad
- El desarrollo del pensamiento crítico en la formación demaestros de Educación Infantil a través del patrimoniocontroversial
- Evaluation of heritage education during tourism experiences: The case of Monfragüe national park, Villuercas-Ibores-Jara Geopark and Trujillo, Cáceres (Spain)
- Experiencias de turismo rural basadas en modelos sostenibles: el caso de una pequeña granja familiar en Villaviciosa, Asturias
- Explorando la invisibilidad en el paisaje cultural urbano: intervención didáctica en la formación inicial de maestros
- Formación en educación patrimonial y didáctica de los profesionales turísticos: pilares para contribuir al desarrollo sostenible
- Heritage Education as a Basis for Sustainable Development. The Case of Trujillo, Monfragüe National Park and Villuercas-Ibores-Jara Geopark (Extremadura, Spain)
- Heritage education, road to conservation: Advantages and impacts of tourism activity in heritage spaces of Extremadura
- Intangible Heritage of the Dehesa: The Educational and Tourist Potential of Traditional Trades
- Intangible Heritage, Education and Tourism as a Strategy for the Enhancement of the Value of the Dehesa and the Traditional Shepherd’s Trade
- Keys to improving the evaluation of tourist destinations of Extremadura. A contribution of the analytic hierarchy process (AHP)
- La colaboración de la escuela y las instituciones culturales para la Educación Patrimonial: estudio de caso
- La educación patrimonial, camino hacia un desarrollo sostenible
- La educación patrimonial como pilar fundamental en el desarrollo del sector turístico
- La educación patrimonial, fundamento de la conservación: ventajas e impactos de la actividad turística en espacios patrimoniales de Extremadura
- La educación patrimonial en los manuales escolares de Educación Primaria: un recorrido desde LOGSE hasta LOMCE
- Las TIG como recurso didáctico para el estudio de paisajes culturales. Un diseño de intervención en Monfragüe
- Los itinerarios pedagógicos y las salidas escolares: experiencias sensitivas y aprendizajes significativos
- Role-Playing as a Didactic Strategy for Teaching Intangible Heritage: An Intervention with Trainee Teachers
- Training in patrimonial and didactic education of tourist professionals. Pillars to contribute to sustainable development
- Turismo activo y valoración patrimonial desde la óptica segregada de los surfistas de Costa Caparica, Portugal
- University Students’ Perception of the Dehesa and the Associated Traditional Trades
- ou:imparteDocenciaEnArea
- ou:perteneceAGrupoInvestigacion
- ou:adscritoACentro
- ou:adscritoADepartamento
Inverse Relations
Inverse Blank Nodes