Literals
- foaf:lastName
- RUBIO LACOBA
- foaf:name
- SERGIO RUBIO LACOBA
- aiiso:code
- 905adaffc73b2a16bad0db4b936f48fa
- foaf:firstName
- SERGIO
- ou:dialnetId
- 920247
- ou:dedicacionPDI
- TIEMPO COMPLETO
- ou:indiceHscopus
- 16
- ou:categoriaPDI
- A0500-CATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
- vivo:orcidId
- 0000000277871387
- ou:orcidURL
- vivo:scopusId
- 23006187100
Typed Literals
- ou:esDoctor
- True (xsd:boolean)
- ou:personalActual
- True (xsd:boolean)
Relations
- teach:teacherOf
- DIRECCIÓN DE OPERACIONES
- GESTIÓN DE LA CADENA DE SUMINISTRO
- MÉTODOS DE DECISIÓN EN INGENIERÍA DE ORGANIZACIÓN
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- COMPETENCIAS DE PROJECT MANAGER
- DIRECCIÓN DE OPERACIONES
- DIRECCIÓN DE OPERACIONES
- DIRECCIÓN DE OPERACIONES
- DIRECCIÓN DE OPERACIONES
- DIRECCIÓN DE OPERACIONES
- DIRECCIÓN DE OPERACIONES
- FORMULACIÓN, GESTIÓN Y EVALUACIÓN DE PROYECTOS I+D+i
- INGENIERÍA DE SISTEMAS DE ORGANIZACIÓN
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL
- ou:tienePublicacion
- A systematic review of the literature on agri-food business models: critical review and research agenda
- Academic entrepreneurial intention: the role of gender
- Academic entrepreneurship in Spanish universities: An analysis of the determinants of entrepreneurial intention
- Agri-Food E-Marketplaces as New Business Models for Smallholders: A Case Analysis in Spain
- An Analysis of Thermal Comfort as an Influencing Factor on the Academic Performance of University Students
- An analysis of the research on environmental accounting in Spain
- An assessment methodology for hotel websites: Application to the top 10 cities destination in the world
- An assessment of the determinants of licensing of university patents: a survey of Spanish universities
- Analysis of Thermal Comfort as an Influencing Factor on Academic Performance of University Students
- Analyzing the Use of Social Networks Sites in the Purchasing Decision Process
- Análisis de las tendencias de consumo de carne en España
- Análisis del proceso de compra del jamón en España
- Characteristics of research on green marketing
- Characteristics of the research on reverse logistics (1995-2005)
- Clarificando el concepto de certificiación. El caso español
- Customer Loyalty in the ADSL Services Market in Spain: Background and Moderating Effects
- Decisiones de localización
- Desarrollo de un sistema de logística inversa en el grupo industrial Alfonso Gallardo
- Determinants of the intention to create a spin-off in Spanish universities
- Determining factors of the intended use of Facebook in the purchase decision process
- Dirección de operaciones: casos prácticos y recursos didácticos
- Effectiveness of extended producer responsibility policies implementation: The case of Portuguese and Spanish packaging waste systems
- El estado de la investigación sobre marketing ecológico en España
- El jamón ibérico: análisis de la industria y del consumidor extremeño
- Empresas y empresarios extremeños: experiencias de éxito
- Evaluación de la presencia en Internet de los principales operadores logísticos en España
- Evaluation of Social Network Sites
- Evaluation of social networks sites in the banking sector: An analysis of top 200 international banks
- Facebook as a Marketing Tool
- Facebook como herramienta de comunicación y venta: un análisis desde la oferta y la demanda
- Implementing a reverse logistics system: A case study
- Innovations and trends in meat consumption: An application of the Delphi method in Spain
- Introducing risk considerations into the supply chain network design
- Introdución a la gestión de la calidad
- Key drivers in the behavior of potential consumers of remanufactured products: A study on laptops in Spain
- La capacidad de innovación empresarial en regiones de convergencia: El caso de Extremadura
- La innovación en la empresa extremeña: informe 2009
- La investigación académica en marketing ecológico: diferencias entre las publicaciones españolas y las internacionales
- La investigación sobre gestión medioambiental en la empresa en España (1993-2003)
- La logística inversa en las ciudades del futuro
- Lorry park selection criteria and drivers' preferences: A study from the UK
- Los sistemas de distribución inversa para la recuperación de residuos: su desarrollo en España
- Manual de gestión de la calidad: El camino de la mejora continua en las organizaciones
- Marketing issues for remanufactured products
- Methodological elements of supply chain design
- New Business Models for Transforming the Agri-Food Supply Chain
- Optimal manufacturing-remanufacturing policies in a lean production environment
- Re-thinking university spin-off: a critical literature review and a research agenda
- Reverse Logistics: Concept, Evolution and Marketing Challenges
- Reverse logistics and urban logistics: Making a link
- Reverse logistics: Overview and challenges for supply chain management
- Sistemas de logística inversa en la empresa
- Smart Grid Protection, Automation and Control: Challenges and Opportunities
- THE COMMERCIALIZATION OF ACADEMIC PATENTS: A CRITICAL LITERATURE REVIEW AND A RESEARCH AGENDA
- The Attractiveness of an e-marketplace for Smallholder Farmers: Lessons from the Consumer Approach
- The Web as a Marketing Tool in the Spanish Foodservice Industry: Evaluating the Websites of Spain’s Top Restaurants
- The region-of-origin (ROO) effect on purchasing preferences: The case of a multiregional designation of origin
- The use of Facebook by local authorities: A comparative analysis of the USA, UK and Spain
- The use of internet as a marketing tool: Evaluating the websites of Spain's top restaurants
- The use of social networking by higher education institutions in Spain: A comparative analysis employing the Facebook Assessment Index (FAI)
- Un análisis de la investigación sobre contabilidad medioambiental en España
- Using social networks sites in the purchasing decision process
- Utilización del Campus Virtual de la Universidad de Extremadura para la coordinación y evaluación del Plan de Acción Tutorial de la Escuela de Ingenierías Industriales
- ou:adscritoACentro
- ou:perteneceAGrupoInvestigacion
- ou:imparteDocenciaEnArea
- ou:adscritoADepartamento
Inverse Relations
- Has related: ou:autorTesis
- Has related: ou:coordinador
- Has related: ou:directorTesis
Inverse Blank Nodes
- Has related: org:member
Blank Nodes
- swrcfe:assignedTo
- [Anonymous resource (nodeID://b2695555) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695575) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695560) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695558) ]
- [Anonymous resource
(nodeID://b2695557)
- swrcfe:role Investigador principal
- swrcfe:project GRUPO EXTREMEÑO DE MARKETING Y DIRECCIÓN DE OPERACIONES
- [Anonymous resource (nodeID://b2695562) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695554) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695561) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695568) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695577) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695551) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695569) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695565) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695573) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695570) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695572) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695564) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695563) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695566) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695552) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695550) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695571) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695556) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695576) ]
- [Anonymous resource
(nodeID://b2695567)
- swrcfe:role Investigador principal
- swrcfe:project ESTUDIO SOBRE EL MERCADO DE BATERÍAS DE MOVILIDAD ELÉCTRICA
- [Anonymous resource
(nodeID://b2695574)
- swrcfe:role Investigador principal
- swrcfe:project GRUPO EXTREMEÑO DE MARKETING Y DIRECCIÓN DE OPERACIONES
- [Anonymous resource (nodeID://b2695553) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695559) ]
- foaf:account
- [Anonymous resource
(nodeID://b2272075)
- foaf:accountServiceHomePage https://scholar.google.com/
- foaf:accountName -xO3vzEAAAAJ&hl=es
- [Anonymous resource
(nodeID://b2272074)
- foaf:accountServiceHomePage https://www.researchgate.net/
- foaf:accountName Sergio_Rubio2
- [Anonymous resource
(nodeID://b2272073)
- foaf:accountName srlacoba
- foaf:accountServiceHomePage https://www.linkedin.com/
- [Anonymous resource
(nodeID://b2272075)
- org:hasMembership