Literals
- ou:categoriaPDI
- A0504-PROFESOR/A TITULAR DE UNIVERSIDAD
- aiiso:code
- 92ef9b4116f18d63feb97ccb7c52a7c4
- ou:dedicacionPDI
- TIEMPO COMPLETO
- ou:dialnetId
- 3106486
- foaf:firstName
- ROSA FERMINA
- ou:indiceHscopus
- 8
- foaf:lastName
- SIMANCAS RODRÍGUEZ
- foaf:name
- ROSA FERMINA SIMANCAS RODRÍGUEZ
- vivo:scopusId
- 56507231500
Typed Literals
- ou:esDoctor
- True (xsd:boolean)
- ou:personalActual
- True (xsd:boolean)
Relations
- teach:teacherOf
- ECONOMÍA DEL TRABAJO
- MACROECONOMÍA
- MICROECONOMÍA II
- ECONOMÍA INDUSTRIAL
- ECONOMÍA INDUSTRIAL
- INICIACIÓN A LAS PRÁCTICAS DIRECTIVAS, DE GESTIÓN Y A LA PROFESIÓN
- MACROECONOMÍA
- MACROECONOMÍA
- MACROECONOMÍA
- MACROECONOMÍA
- MACROECONOMÍA
- MACROECONOMÍA
- MACROECONOMÍA
- MACROECONOMÍA
- MACROECONOMÍA II
- MICROECONOMÍA
- MICROECONOMÍA
- MICROECONOMÍA
- MICROECONOMÍA
- MICROECONOMÍA
- MICROECONOMÍA II
- MICROECONOMÍA II
- MICROECONOMÍA II
- MICROECONOMÍA II
- PRÁCTICAS EXTERNAS
- PRÁCTICAS EXTERNAS
- ou:tienePublicacion
- A comparison of public and private schools in Spain using robust nonparametric frontier methods
- Análisis de los condicionantes del rendimiento educativo de los alumnos españoles en PISA 2009 mediante técnicas multinivel
- Assessing European primary school performance through a conditional nonparametric model
- Assessing the efficiency of secondary schools: Evidence from OECD countries participating in PISA 2015
- Determinants of grade retention in France and Spain: Does birth month matter?
- Educational efficiency across Spanish regions: a comparative analysis over time
- Efficiency Assessment of Schools Operating in Heterogeneous Contexts: A Robust Nonparametric Analysis Using PISA 2015
- Efficiency Assessment of Schools Operating in Heterogeneous Contexts: A Robust Nonparametric Analysis Using PISA 2015
- Efficiency measurement and cross-country differences among schools: A robust conditional nonparametric analysis
- Eficiencia y equidad educativa en España: un análisis comparativo a nivel regional
- El impacto de la concentración de inmigrantes sobre la repetición de curso en España
- El impacto de la inmigración sobre los resultados españoles de las pruebas PISA
- El problema de la repetición de curso en España y sus factores condicionantes: un análisis a partir de PISA 2009
- Equidad educativa en España: comparación regional a partir de PISA 2015
- Factores del éxito escolar en condiciones socioeconómicas desfavorables
- International differences in educational equity: An assessment using the Benefit of the Doubt model
- La evaluación en el contexto educativo
- La relación entre habilidades cognitivas y no cognitivas
- La repetición de curso y sus factores condicionantes en España
- La repetición de curso y sus factores condicionantes en España
- Mes de nacimiento, probabilidad de repetir y resultados educativos en España según PISA 2009
- Repetition and explanatory factors in Spain
- Show me the money! The impact of a conditional cash transfer on educational achievement
- Stalemate? The complex relationship between educational chess and students’ skills
- The impact of COVID-19 on the learning during the lockdown
- The impact of immigrant concentration in schools on grade retention in Spain: a difference-in-differences approach
- Two-sample two-stage least squares (TSTSLS) estimates of earnings mobility: How consistent are they?
- ¿Mejoran las tareas el rendimiento académico?: relación entre tiempo invertido y resultados
- ou:perteneceAGrupoInvestigacion
- ou:imparteDocenciaEnArea
- ou:adscritoACentro
- ou:adscritoADepartamento
Inverse Relations
- Has related: ou:autorTesis
Blank Nodes
- org:hasMembership
- swrcfe:assignedTo
- [Anonymous resource
(nodeID://b2695719)
- swrcfe:role Investigador
- swrcfe:project ECONOMÍA PÚBLICA
- [Anonymous resource
(nodeID://b2695718)
- swrcfe:role Investigador
- swrcfe:project ECONOMÍA PÚBLICA
- [Anonymous resource (nodeID://b2695717) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695715) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695713) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695714) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2695716) ]
- [Anonymous resource
(nodeID://b2695719)