PUBLICACIÓN
¿Puede el Modelo de Educación Deportiva favorecer la igualdad de género, los procesos motivacionales y la implicación del alumnado en Educación Física? (Can the Sport Education Model promote gender equality, motivational processes and student engagement in Physical Education?)
Rubén Llanos Muñoz, Francisco Miguel Leo Marcos, Miguel Ángel López Gajardo, Enrique Cano Cañada, David Sánchez Oliva
2022 Retos
Education (Q3), Orthopedics and Sports Medicine (Q3), Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (Q3)
JCR: 1.3
SJR: 0.34
DOI
10.47197/retos.v46.92812
ISSN
1988-2041
BIBTEX
@article{Llanos_Mu_oz_2022, doi = {10.47197/retos.v46.92812}, url = {https://doi.org/10.47197%2Fretos.v46.92812}, year = 2022, month = {sep}, publisher = {Federacion Espanola de Asociaciones de Docentes de Educacion Fisica ({FEADEF})}, volume = {46}, pages = {8--17}, author = {Rub{\'{e}}n Llanos Mu{\~{n}}oz and Francisco Miguel Leo Marcos and Miguel {\'{A}}ngel L{\'{o}}pez Gajardo and Enrique Cano Ca{\~{n}}ada and David S{\'{a}}nchez Oliva}, title = {{\textquestiondown}Puede el Modelo de Educaci{\'{o}}n Deportiva favorecer la igualdad de g{\'{e}}nero, los procesos motivacionales y la implicaci{\'{o}}n del alumnado en Educaci{\'{o}}n F{\'{\i}}sica? (Can the Sport Education Model promote gender equality, motivational processes and student engagement in Physical Education?)}, journal = {Retos}}
AUTORES DE LA UEX