Literals
- ou:categoriaPDI
- A0504-PROFESOR/A TITULAR DE UNIVERSIDAD
- aiiso:code
- 35704a01e3e375fb559fbcf6a6d76f1d
- ou:dedicacionPDI
- TIEMPO COMPLETO
- foaf:firstName
- JUAN
- ou:indiceHscopus
- 3
- foaf:lastName
- ARIAS MASA
- foaf:name
- JUAN ARIAS MASA
- vivo:orcidId
- 0000000326053736
- ou:orcidURL
- vivo:scopusId
- 55932564600
Typed Literals
- ou:esDoctor
- True (xsd:boolean)
- ou:personalActual
- True (xsd:boolean)
Relations
- teach:teacherOf
- COMPLEMENTO FORMACIÓN:SEGURIDAD DE LA INFORMACIÓN
- COMPLEMENTO FORMACIÓN: SEGURIDAD DE LA INFORMACIÓN
- INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN EN SISTEMAS INFORMÁTICOS Y TELEMÁTICOS AVANZADOS
- INTERCONEXIÓN DE SISTEMAS
- PRÁCTICAS EXTERNAS
- REDES DE COMPUTADORES
- SEGURIDAD DE LA INFORMACIÓN
- INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN EN SISTEMAS INFORMÁTICOS Y TELEMÁTICOS AVANZADOS
- INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN EN SISTEMAS INFORMÁTICOS Y TELEMÁTICOS AVANZADOS
- INTERCONEXIÓN DE SISTEMAS
- INTERCONEXIÓN DE SISTEMAS
- INTERCONEXIÓN DE SISTEMAS
- INTERCONEXIÓN DE SISTEMAS
- INTERCONEXIÓN DE SISTEMAS
- INTERCONEXIÓN DE SISTEMAS
- INTERCONEXIÓN DE SISTEMAS
- PRÁCTICAS EXTERNAS
- REDES DE COMPUTADORES
- REDES DE COMPUTADORES
- REDES DE COMPUTADORES
- REDES DE COMPUTADORES
- REDES DE COMPUTADORES
- REDES DE COMPUTADORES
- REDES DE COMPUTADORES
- SEGURIDAD DE LA INFORMACIÓN
- SEGURIDAD DE LA INFORMACIÓN
- SEGURIDAD DE LA INFORMACIÓN
- SEGURIDAD DE LA INFORMACIÓN
- SEGURIDAD DE LA INFORMACIÓN
- SEGURIDAD DE LA INFORMACIÓN
- SEGURIDAD DE LA INFORMACIÓN
- ou:tienePublicacion
- ANÁLISIS CUALITATIVO DE LAS RESPUESTAS DE LOS ALUMNOS SOBRE ASPECTOS DEL CURSO DEL PROCESO DE SOFTWARE PERSONAL
- Assessment of the use of synchronous virtual classrooms in higher education
- DIVERSIDADE DE METODOLOGIAS E DE ABORDAGENS NA EDUCAÇÃO: QUANDO O TODO É MAIOR QUE A SOMA DAS PARTES
- Evaluation of teaching design in synchronous virtual classrooms
- LOS ESTUDIOS UNIVERSITARIOS, SEGÚN LOS ALUMNOS, DURANTE LA PANDEMIA. ¿QUÉ CAMBIOS SE MANTIENEN EN CUANTO A METODOLOGÍAS DOCENTES?
- Measurement of the Difference Between Students and Teachers’ Average Networks Using Associative Pathfinder Networks
- Personal Software Process: A Study from an Academic Perspective
- Problem design, implementation and results of PBL in telematics engineering
- Problem-based e-learning (PBL) using synchronous virtual teaching
- Problem-based learning for skills development in advanced communications
- Project-based learning for error handling in IPv4 packets
- Proposal for basic contents the subjects of Database in graduate studies in computer science at the Spanish universities adapted to the EHEA
- Providing professional skills to telecommunication engineers through a novel vertical approach
- Qualitative analysis of the database contents in University curriculum degree in computer science in the EHEA
- Qualitative and quantitative analysis of basic content of database in verification memoirs of degrees in Computer Science in Spanish Universities
- Students' cognitive network and science network: Similarity
- Subject content database in undergraduate curricula in computer science degree in the EHEA
- Teaching in the Subject “Systems Interconnection” at Extremadura University
- Teaching innovation project on Information and communications technology
- Validación de un cuestionario de satisfacción para la introducción de la gamificación móvil en la educación superior
- Validation of the quality of subjects and its themes using the questionnaire on quality indicators for online courses
- ou:perteneceAGrupoInvestigacion
- ou:adscritoACentro
- ou:imparteDocenciaEnArea
- ou:adscritoADepartamento
Inverse Relations
- Has related: ou:autorTesis
- Has related:
ou:directorTesis
- ENSEÑANZA POR COMPETENCIAS: CONCEPTOS PROPIOS, REQUISITOS PREVIOS E INFLUENCIA EN EL RENDIMIENTO ACADÉMICO DE LOS ALUMNOS, PARA LA ASIGNATURA DE BASE DE DATOS, EN LOS ESTUDIOS UNIVERSITARIOS DE GRADO EN INFORMÁTICA
- Estudio de los cambios producidos por la pandemia COVID-19 en el proceso de Enseñanza/Aprendizaje en la educación superior
- GAMIFICACIÓN EN ENTORNOS COLABORATIVOS PARA DISPOSITIVOS MÓVILES
Inverse Blank Nodes
- Has related: org:member
Blank Nodes
- swrcfe:assignedTo
- [Anonymous resource (nodeID://b2688386) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2688385) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2688392) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2688383) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2688388) ]
- [Anonymous resource
(nodeID://b2688394)
- swrcfe:role Investigador
- swrcfe:project GRUPO CIBERDIDACT
- [Anonymous resource (nodeID://b2688390) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2688382) ]
- [Anonymous resource
(nodeID://b2688393)
- swrcfe:role Investigador
- swrcfe:project GRUPO CIBERDIDACT
- [Anonymous resource (nodeID://b2688384) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2688387) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2688380) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2688391) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2688389) ]
- [Anonymous resource (nodeID://b2688381) ]
- org:hasMembership