Literals
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Typed Literals
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- ADMINISTRACIÓN DE LA EMPRESA
- COMERCIO Y MARKETING ONLINE
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- CONTROL Y GESTIÓN DE SERVICIOS TURÍSTICOS
- DIRECCIÓN COMERCIAL / MARKETING TURÍSTICO
- ESTRATEGIAS DE MARKETING
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- GESTIÓN, MARKETING Y COMUNICACIÓN EN NEGOCIOS INTERNACIONALES
- HABILIDADES DIRECTIVAS DEL MARKETING
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- MARKETING SECTORIAL
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- NORMATIVA Y LEGISLACIÓN VITIVINÍCOLAS Y PLAN DE MÁRKETING
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- Affective and behavioural reactions in a cheese-tasting experience: Segmentations according to gender, generation and familiarity
- Análisis bibliométrico del estudio de las emociones en turismo mediante metodologías psicofisiológias
- Aplicaciones del contenido generado por el usuario en el sector turístico: análisis de los factores de éxito de experiencias turísticas queseras en Tripadvisor
- Application and Development of Emotional and Attentional Tools: A Face Reading, Eye Tracking, and Electrodermal Activity Approach
- Application of smellscapes and affective-cognitive analysis in memorable cheese-based tourism experiences
- Assessment of Functional and Emotional Factors in the Hotel Experience Through UGC
- Assessment of functional and emotional factors in the hotel experience through UGC
- Comercialización de experiencias turísticas en destinos de naturaleza y cultura a través de canales electrónicos
- Creacíon de experiencias turísticas en entornos rurales
- Destination Promotion through Images: Exploring Tourists′ Emotions and Their Impact on Behavioral Intentions
- Efecto de la calidad global de la experiencia turística en la calidad de vida del turista
- El turismo comunitario: una revisión de sus principales características
- El turismo del queso: revisión de la literatura
- Exploring gastronomic experiences: Tourists’ emotions, quality of life and behavioural intentions
- Exploring the Hotel Experience in a Cultural City through a UGC Analysis
- Extremadura
- Extremadura
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- How emotions sound. A literature review of music as an emotional tool in tourism marketing
- La experiencia emocional de lectura de un catálogo de experiencias turísticas: tipología de lectores y características emocionales y comportamentales
- La investigación en turismo comunitario: un análisis bibliométrico de la producción científica en la Web of Science (WOS)
- La seguridad web en la comercialización turística online de destinos rurales: el caso de Extremadura: El caso de Extremadura
- Las motivaciones del ecoturista en áreas naturales protegidas: el caso de la reserva de la biosfera de Monfragüe (España)
- Memory formation in gastronomic tourism experiences through affective and intellectual mechanisms. The case of gastronomic festivals
- Multidimensionality of emotions in tourism studies. An approach from psychological theories
- Public-private management in the network for cultural routes of the cultural council of europe: The route of emperor charles v
- Reações emocionais e comportamentais numa experiência de degustação de queijo: segmentações em função do género, geração e da familiaridade
- Relevance of intermediary companies for the creation of tourism experiences. the study-case of Extremadura
- Relevancia de los eventos culturales en las rutas catalogadas como itinerarios culturales: las rutas europeas del emperador Carlos V
- The Role of Demographics and Previous Experience in Tourists’ Experiential Perceptions
- Turismo imperial: análisis del modelo de desarrollo turístico del recurso de Carlos V
- Value creation in the cultural routes of the european council through the design of military tourism products
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