PUBLICACIÓN
Spanish universities online branding. Functional and emotional values online analysis in their corporative websites
Castillo Díaz, A.; Carrillo Durán, M.V.; Tato Jiménez, J.L.
2013 Estudios Sobre el Mensaje Periodistico
Communication (Q3)
SJR: 0.222
CITAS
9
DOI
10.5209/rev-esmp.2013.v19.42014
EID
2-s2.0-84878466830
ISSN
1134-1629
EISSN
1988-2696
BIBTEX
@article{CARRILLO2013,title = {Spanish universities online branding. Functional and emotional values online analysis in their corporative websites,Branding online en las universidades espa{\~n}olas. An{\'a}lisis de los valores funcionales y emocionales en sus websites corporativos},journal = {Estudios Sobre el Mensaje Periodistico},year = {2013},volume = {19},pages = {85-97},author = {Castillo D{\'i}az, A. and Carrillo Dur{\'a}n, M.V. and Tato Jim{\'e}nez, J.L.}}
AUTORES DE LA UEX
