http://opendata.unex.es/recurso/educacion/universidad/personal/95ecfbcdafba56027d3d93fb124afc3e-jose-manuel-hernandez-mogollon
Relations
- teach:teacherOf
- ou:tienePublicacion
- Marketing Relacional e Turismo: a fidelizaçao de clientes no Turismo Rural, proposta de um modelo para o seu estudo
- A Usabilidade de um Website de uma Organização de Gestão de um Destino Turístico (DMO): Um Modelo de Avaliação Qualitativa
- A usabilidade de um website de um destino turístico e os seus efeitos na procura: aproximação a um índice de satisfação digital
- Agricultural diversification and the sustainability of agricultural systems: Possibilities for the development of agrotourism
- Albergo Diffuso: un modelo de hospitalidad horizontal para los destinos de turismo rural de Extremadura
- Antecedents in the investigation on military tourism
- Análisis de la representatividad de las secciones electorales: un estudio longitudinal
- Application of smellscapes and affective-cognitive analysis in memorable cheese-based tourism experiences
- Application of the experiential approach to innovation in destination marketing: Recommendations for its implementation in Ecuador
- Aproximación Teórica a un Modelo para el Estudio de la Lealtad en el Turismo Rural
- Aproximación a las razones del éxito competitivo de los bancos y las cajas de ahorro en la comercialización de seguros
- Aproximación al estudio del comportamiento de la RSC en las empresas hoteleras
- Assessing the differentiated contribution of city resources to city brand image
- Assessing the relationship between market orientation and business performance in the hotel industry – the mediating role of service quality
- Assessment of Functional and Emotional Factors in the Hotel Experience Through UGC
- Assessment of functional and emotional factors in the hotel experience through UGC
- Attachment as a factor in generating satisfaction with, and loyalty to, rural tourism destinations
- Authenticity in environmental high-quality destinations: A relevant factor for green tourism demand
- Calidad en el sector turístico: Análisis del Estado del Arte
- Comercialización de experiencias turísticas en destinos de naturaleza y cultura a través de canales electrónicos
- Community-based tourism from the experiential approach: a way of tourist's participation with local communities
- Como los comentarios de usuarios en medios electrónicos afectan al proceso de compra de productos hoteleros: un estudio empírico en España y Portugal
- Competitor orientation, pricing strategy, and business performance
- Corporate social responsibility in hotels: A proposal of a measurement of its performance through marketing variables
- Cross-Border Innovation: Assessing Concepts, Contexts, and Content
- Culinary tourism as a cultural experience. The case study of the city of Cáceres (Spain)
- Culinary tourism as an effective strategy for a profitable cooperation between agriculture and tourism
- Culinary tourists in the Spanish region of Extremadura, Spain
- Culinary travel experiences, quality of life and loyalty
- Destination image and loyalty development: the impact of tourists’ food experiences at gastronomic events
- Efectos moderadores de las variables de contexto en la relación entre orientación al mercado y resultados empresariales
- El caso de la Red de Hospederías de Extremadura: Turismo cultural desde la gestión pública
- El estudio de la lealtad en el turismo: Una revisión de la literatura
- El impacto de la RSC en la industria hotelera: estado del arte
- El marketing relacional en el sector turístico: El caso del turismo rural: un enfoque teórico
- El perfil del turista de eventos culturales: un análisis exploratorio
- El perfil del turista de eventos culturales: Un análisis exploratorio
- El potencial del turismo industrial oleicola del norte de Extremadura
- El turismo cinegético como recurso económico en la provincia de Cáceres: un análisis de su pontencial [sic] en el mercado turístico internacional
- El turismo ornitológico en España: rentabilidad, sostenibilidad y futuro
- El turista rural en entornos de alta calidad medioambiental
- El turista rural español y sus niveles de satisfacción y lealtad hacia los destinos de turismo rural
- El valor de la marca y los servicios de márketing relacional en las cadenas hoteleras. Una aproximación al caso AC
- Enhancing rural destinations’ loyalty through relationship quality
- Eventos basados en recreaciones históricas militares como estrategia dinamizadora del turismo local: el caso de la batalla de La Albuera (España)
- Eventos turísticos basados en ambientaciones y recreaciones históricas. Un análisis en Extremadura
- Evolución del turismo idiomático en España: un sector estratégico en auge
- Exploring the Role of Quality Tourism Experiences as a Driver of Quality of Life through Personal Lifestyle
- Extremadura
- Extremadura
- Extremadura
- Extremadura
- Extremadura, destino de turismo ornitológico: propuestas para su comercialización
- Ferrocarril, turismo y sostenibilidad
- Food festivals and the development of sustainable destinations. The case of the cheese fair in Trujillo (Spain)
- Food-based experiences as antecedents of destination loyalty
- Gastronomic Tourism as a Motor of Local and Regional Development
- Gastronomic tourism as an engine for local and regional development
- Healthy water-based tourism experiences: Their contribution to quality of life, satisfaction and loyalty
- How emotions sound. A literature review of music as an emotional tool in tourism marketing
- How former travelers contributed to portray a country's image
- How former travellers contributed to portray a country’s image
- How online search behavior is influenced by user-generated content on review websites and hotel interactive websites
- Imagen del destino y marca turística: Sinergias e implicaciones
- Influence of the internet versus traditional media on the brand image city
- Influencia de internet versus medios tradicionales sobre la imagen de marca ciudad
- Integrating transactional and relationship marketing: a new approach to understanding destination loyalty
- La docencia de las competencias TIC en el grado en turismo: la perspectiva del empresario turístico
- La experiencia emocional de lectura de un catálogo de experiencias turísticas: tipología de lectores y características emocionales y comportamentales
- La gastronomía como patrimonio cultural y motor del desarrollo turístico: Un análisis DAFO para Extremadura
- La gastronomía de alta gama, de lujo o de calidad como eje potenciador del turismo cultural y de sensaciones en Extremadura
- La investigación en turismo en España: una revisión de la literatura a través de las revistas de dirección de empresas
- La investigación en turismo en España: Una revisión de la literatura a través de las revistas de dirección de empresas
- La investigación en turismo en España a través de las revistas de dirección de empresas
- La seguridad web en la comercialización turística online de destinos rurales: el caso de Extremadura
- La universidad ante el reto de los nuevos modelos virtuales de aprendizaje: Una aproximación práctica a los profesores del ámbito de la economía
- Los SIM turísticos: una revisión de la literatura
- Los estudios de postgrado en turismo en el marco del espacio europeo de educación superior, perfiles profesionales en el título de máster en España
- Los patrimonios gastronómicos como nuevos atractivos turísticos. El papel de los sellos de D.O.P.E.I.G.P. en Extremadura
- Los stakeholders del turismo
- Loyalty measurement in tourism: A theoretical reflection
- Marca e imagen del destino turístico en un entorno competitivo.
- Market orientation and hotel industry: Developing a measurement model
- Measurement of the impact of music festivals on destination image: The case of a womad festival
- Motivations for participating in religious events: Analysis of the perspectives of World Youth Day attendees Exploring the motivational factors for attending a religious event: Perspectives of World Youth Day participants
- Multidimensionality of emotions in tourism studies. An approach from psychological theories
- OLIVE OIL TOURISM IN THE EURO-MEDITERRANEAN AREA
- Oleoturismo en la Sierra de Gata y Las Hurdes (Cáceres): análisis de su potencial a través de un test de producto
- Olive oil industrial heritage and tourist development: state-of-the-art
- Olive oil tourism experiences: Effects on quality of life and behavioural intentions
- Olive oil tourism in southern Europe: proposals for tourism development of olive grove rural areas
- Olive oil tourism: State of the art
- Orientación al aprendizaje y tipologías culturales: Un análisis exploratorio sobre su carácter asociativo en pymes
- Participación activa y pasiva. Diferencias en la experiencialidad y memorabilidad de experiencias de turismo gastronómico
- Perceived influence on behavior of user-generated content on social network sites: An empirical application in the hotel sector
- Potential of olive oil tourism in promoting local quality food products: A case study of the region of Extremadura, Spain
- Price strategy, market orientation, and business performance in the hotel industry
- Productos gastronómicos con identidad y desarrollo del destino turístico. Un estudio sobre rutas del queso en España
- Propuestas para el desarrollo y comercialización del turismo ornitológico en Extremadura
- Public-private management in the network for cultural routes of the cultural council of europe: The route of emperor charles v
- Relevance of intermediary companies for the creation of tourism experiences. the study-case of Extremadura
- Repercusiones organizativas en la Ley de Prevención de Riesgos Laborales: una aproximación explorativa
- Residents’ attitude and emotional response to Oleotourism: a case study of Extremadura (Spain)
- Responsabilidad social corporativa VS. medio ambiente: una aproximación conceptual
- Responsabilidad social corporativa: una herramienta para un nuevo enfoque del gobierno corporativo
- Rural destination development based on olive oil tourism: The impact of residents' community attachment and quality of life on their support for tourism development
- Rural tourists and their attitudes and motivations towards the practice of environmental activities such as agrotourism
- Slow tourism o turismo de la lentitud: Un nuevo enfoque al desarrollo de territorios lentos
- Social and psychological drivers of community commitment. An analysis of user behaviour in a social-network site
- Sustainability and the small destination: the EDEN project in Italy
- Sustainable improvement of competitiveness in rural tourism destinations: The quest for tourist loyalty in Spain
- Territory, tourism and local products. The extra virgin oil's enhancement and promotion: A benchmarking Italy-Spain
- Territory, tourism and local products. The extra virgin oil's enhancement and promotion: a benchmarking Italy-Spain
- The Relationship Between Revenue and Environmental Responsibility: A Causal Study Using Reputation in the Hotel Industry
- The Relationship Between Revenue and Environmental Responsibility: A Causal Study Using Reputation in the Hotel Industry
- The State of the art in research into rural tourism in Spain: an analysis from the perspective of marketing
- The behavioral response to Location Based Services: An examination of the influence of social and environmental benefits, and privacy
- The contribution of cultural events to the formation of the cognitive and affective images of a tourist destination
- The experiential value of slow tourism: A Spanish perspective
- The moderating effect of the pricing strategy on the relationship between competitor orientation and business performance
- The relationship between market orientation, customer loyalty and business performance: A sample from the Western Europe hotel industry
- Tourism destination management organization website usability: A qualitative evaluation model
- Tourists’ involvement and memorable food-based experiences as new determinants of behavioural intentions towards typical products
- Tourist’s rational and emotional engagement across events: a multi-event integration view
- Turismo cultural y de naturaleza: Estrategias de creación de valor en Extremadura
- Turismo educativo y la cultura del olivar
- Turismo idiomático en el medio rural: Una propuesta para su desarrollo y comercialización
- Un análisis exploratorio sobre el perfil del turista de eventos gastronómicos
- Una aproximación al concepto de slow tourism: el caso del territorio del Valle del Jerte
- Una investigación cualitativa sobre el turismo gastronómico en Extremadura
- Una triple perspectiva para el análisis de la docencia de las competencias TIC en el Grado de Turismo
- Value creation in the cultural routes of the european council through the design of military tourism products
- Water Tourism: A New Strategy for the Sustainable Management of Water-Based Ecosystems and Landscapes in Extremadura (Spain)
- Water tourism: A new strategy for the sustainable management of water-based ecosystems and landscapes in Extremadura (Spain)
- Éxito o fracaso: los servicios de Márketing relacional de las cadenas hoteleras. Una aproximación al caso AC
- ou:adscritoACentro
- ou:perteneceAGrupoInvestigacion
- ou:imparteDocenciaEnArea
- ou:adscritoADepartamento
Inverse Relations
Inverse Blank Nodes