Literals
- aiiso:code- 232651537be38795f682ddbffa6eced7
 
- ou:dialnetId- 5289533
 
- foaf:firstName- FÉLIX
 
- foaf:lastName- YLLANA PRIETO
 
- foaf:name- FÉLIX YLLANA PRIETO
 
- ou:openalexId- A5059928308
 
- vivo:orcidId- 0000000168939127
 
- ou:orcidURL
- vivo:scopusId- 57219438843
 
Typed Literals
- ou:esDoctor- True (xsd:boolean)
 
- ou:personalActual- False (xsd:boolean)
 
Relations
- teach:teacherOf
- ou:tienePublicacion- An online-based edu-escape room: A comparison study of a multidimensional domain of psts with flipped sustainability-stem contents
- Análisis de las estrategias de aprendizaje seguidas por estudiantes del grado en Educación Ambiental en un entorno no presencial mediante R-SPQ-2F
- Aula invertida universitaria: evaluación y análisis de los resultados tras su aplicación
- Desarrollo de un Escape Room – Breakout educativo para impartir contenidos científicos
- Efectos del aula invertida en el dominio afectivo de maestros en formación hacia el aprendizaje de contenidos científicos
- Escape Room como metodología gamificadora para impartir contenidos STEM en curso flipped-classroom
- Gamificación mediante el uso de Escape Room virtual sobre contenidos STEM
- Improving climate change awareness of preservice teachers (Psts) through a university science learning environment
- Influence of two educational Escape Room– Breakout tools in PSTs’ affective and cognitive domain in STEM (science and mathematics) courses
- Mejora de las creencias de autoeficacia y actitudes hacia la enseñanza-aprendizaje de las ciencias en maestros en formación a través de una metodología de “aula invertida”
- Multi-criteria Decision Analysis and Fuzzy-Decision-Making Trial and Evaluation Laboratory (MCDA and F-DEMATEL) Method for Flipped and Sustainable Mathematics Teaching as a Real-Life Application
- Sustainable and flipped stem education: Formative assessment online interface for observing pre-service teachers’ performance and motivation
- Teaching Scientific Content through a Methodology Based on Escape Room
- The escape room and breakout as an aid to learning STEM contents in primary schools: an examination of the development of pre-service teachers in Spain
- Un curso de ciencias durante la COVID-19: análisis comparativo de dos estrategias de aula invertida
- Virtual Escape Room and Stem Content: Effects on the Affective Domain on Teacher Trainees
 
Blank Nodes
- swrcfe:assignedTo
- foaf:account- [Anonymous resource
(nodeID://b2272250)
- foaf:accountServiceHomePage https://scholar.google.com/
- foaf:accountName 46xiv0QAAAAJ&hl=es
 
- [Anonymous resource
(nodeID://b2272249)
- foaf:accountName Felix_Yllana
- foaf:accountServiceHomePage https://www.researchgate.net/
 
 
- [Anonymous resource
(nodeID://b2272250)
- org:hasMembership
