PUBLICACIÓN

Determining factors of the intended use of Facebook in the purchase decision process

Logo Open Access

ACCEDER A LA PUBLICACIÓN: Scopus Orcid Dialnet

Gonzalez F.J.M., Rubio Lacoba S., Chamorro Mera A., Correia Loureiro S.M.

2015 Investigaciones Europeas de Direccion y Economia de la Empresa


CITAS

11

DOI

10.1016/j.iedee.2014.05.001

EID

2-s2.0-84927696840

ISSN

1135-2523

BIBTEX

@article{Chamorro-Mera2015,title = {Determining factors of the intended use of Facebook in the purchase decision process,Determinantes de la intenci{\'o}n de uso de Facebook en el proceso de decisi{\'o}n de compra},journal = {Investigaciones Europeas de Direccion y Economia de la Empresa},year = {2015},volume = {21},number = {1},pages = {26-34},author = {Gonz{\'a}lez, F.J.M. and Rubio Lacoba, S. and Chamorro Mera, A. and Correia Loureiro, S.M.}}


AUTORES DE LA UEX