PUBLICACIÓN

Training future Primary teachers to approach microorganisms through practical activities. Role of students´ emotions and values

Logo Open Access

ACCEDER A LA PUBLICACIÓN: Scopus Orcid

Merino J.M.M., Gallego R.E., De Alda J.G.O.

2019 Revista Eureka

Education (Q2)

SJR: 0.381


CITAS

15

DOI

10.25267/rev_eureka_ensen_divulg_cienc.2019.v16.i1.1602

EID

2-s2.0-85055782456

EISSN

1697-011X

BIBTEX

@article{Marcos_Merino_2018,doi = {10.25267/rev_eureka_ensen_divulg_cienc.2019.v16.i1.1602},url = {https://doi.org/10.25267%2Frev_eureka_ensen_divulg_cienc.2019.v16.i1.1602},year = 2018,publisher = {Servicio de Publicaciones de la Universidad de Cadiz},volume = {16},number = {1},pages = {1--18},author = {Jos{\'{e}} Mar{\'{\i}}a Marcos-Merino and Roc{\'{\i}}o Esteban Gallego and Jes{\'{u}}s G{\'{o}}mez Ochoa de Alda},title = {Formando a futuros maestros para abordar los microorganismos mediante actividades pr{\'{a}}cticas. Papel de las emociones y valoraciones de los estudiantes},journal = {Revista Eureka sobre ense{\~{n}}anza y divulgaci{\'{o}}n de las ciencias.}}


AUTORES DE LA UEX