PUBLICACIÓN

Perception of teachers and school directors on teaching advice in the classroom

Logo Open Access

ACCEDER A LA PUBLICACIÓN: Scopus Orcid Dialnet

Kenigs O.A.A., Fernandez M.M., Hernandez M.E.M.

2022 Profesorado

Education (Q2)

JCR: 1.1

SJR: 0.533


CITAS

3

DOI

10.30827/profesorado.v26i1.13460

EID

2-s2.0-85129255702

ISSN

1138-414X

EISSN

1989-6395

BIBTEX

@article{Aravena_Kenigs_2022, doi = {10.30827/profesorado.v26i1.13460}, url = {https://doi.org/10.30827%2Fprofesorado.v26i1.13460}, year = 2022, month = {mar}, publisher = {Editorial de la Universidad de Granada}, volume = {26}, number = {1}, pages = {235--257}, author = {Omar Andr{\'{e}}s Aravena Kenigs and Manuel Montanero Fern{\'{a}}ndez and Mar{\'{\i}}a Elena Mellado Hern{\'{a}}ndez}, title = {Percepci{\'{o}}n del profesorado y directivos escolares acerca del acompa{\~{n}}amiento pedag{\'{o}}gico en aula y sus implicancias en el desarrollo profesional docente}, journal = {Profesorado, Revista de Curr{\'{\i}}culum y Formaci{\'{o}}n del Profesorado} }


AUTORES DE LA UEX