PUBLICACIÓN

Social networks as a new marketing channel for animal food products: A qualitative study in Spain

Logo Open Access

ACCEDER A LA PUBLICACIÓN: Scopus Orcid Dialnet

Elghannam A., Mesias F.J.

2018 Archivos de Zootecnia

Animal Science and Zoology (Q3)

SJR: 0.27


CITAS

7

DOI

10.21071/az.v67i258.3662

EID

2-s2.0-85046076395

ISSN

0004-0592

EISSN

1885-4494

BIBTEX

@article{Mesias2018,title = {Social networks as a new marketing channel for animal food products: A qualitative study in Spain,Las redes sociales como nuevo canal de comercializaci{\'o}n de alimentos de origen animal: un estudio cualitativo en Espa{\~n}a},journal = {Archivos de Zootecnia},year = {2018},volume = {67},number = {258},pages = {260-268},author = {Elghannam, A. and Mes{\'i}as, F.J.}}


AUTORES DE LA UEX